Чи може замовник внести зміни до оголошення про проведення відкритих торгів?
Досить часто після оприлюднення процедури закупівлі замовникам, в силу різних обставин, потрібно внести зміни до оголошення про проведення відкритих торгів. Водночас чи можуть вони внести такі зміни з’ясуємо далі.
Згідно з пунктом 26 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію, визначену частиною 2 статті 21 Закону.
Відповідно до статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) оголошення про проведення відкритих торгів безоплатно оприлюднюється в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону. Оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити наступну інформацію:
1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія;
2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності);
пов'язані статті
01 груд.
На закупівлю природного газу вийшли учасники: що робити?30 листоп.
Що слід врахувати при застосуванні локалізації при закупівлі послуг та робіт?29 листоп.
Чи можна відмінити закупівлю під час оскарження?29 листоп.
Зведений перелік рішень, які приймаються уповноваженою особою за Законом з урахуванням Особливостей28 листоп.
Суперечності у застосуванні заборон та підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника