Учасник вважає умови проекту договору щодо стягнення штрафів за простроченні зобов’язання дискримінаційною: АМКУ порушень не вбачає

0
35

Рішення Комісії №16766-р/пк-пз від 14.10.2024, оголошення UA-2024-09-30-002389-a 

Витяг із рішення: Скаржник зазначає, що додаток 3 Документації містить наступну вимогу: також даним листом Учасник зобов’язується сплати штраф у розмірі 2 000, 00 грн. за кожен день 3 прострочення кінцевої дати поставки та монтажу товару, яка повинна бути виконана протягом 10 робочих днів з моменту отримання замовлення але не пізніше 15 листопада 2024. Скаржник зазначає, що Замовник надав неправомірну вимогу для Учасника. Учасник не може відповідати за дії чи бездіяльність Постачальника. Учасник не може зобов’язатись платити штраф за Постачальника. Учасник зовсім не впевнений щодо можливості виконання умов закупівлі до 15 листопада 2024 при умові, що заздалегідь не отримана гарантія від Замовника щодо визначення Переможцем саме цього Учасника та повного попереднього виготовлення товарів закупівлі, які є індивідуального виготовлення з конкретними розмірами та кольором за вибором саме цього Замовника. Також проєкт договору містить: 4.5. Постачальник зобов’язується сплати штраф у розмірі 2 000,00 грн за кожен день прострочення кінцевої дати поставки та монтажу товару, яка повинна бути виконана протягом 10 робочих дні з моменту отримання замовлення але не пізніше 15 листопада 2024.

Доречі, зручно шукати актуальні висновки ДАСУ та рішення Органу оскарження щодо будь-якої ситуації на Clarity App

Закінчення поточного ремонту відділення та запланованої дати відкриття та є цілком реальними. Також виконання зобов’язання по поставці товару виникає після підписання Договору, а згідно з п. 2.2 додатку 3 Документації вказано, що учасник зобов’язується після оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір, до дати укладання Договору (Замовника) надати зразки товару, зробити заміри, узгодити колір виробів, текстуру тканини та сторону керування перед виготовленням товару. Вимога ніяким чином не обмежує учасників та не є дискримінаційною. Невпевненість Скаржника щодо можливості виконання умов закупівлі саме до 15 листопада 2024 є надуманою та безпідставно. 

АМКУ у рішенні визначає, що Скаржник (у тому числі з урахуванням внесених до Документації змін) не довів та документально не підтвердив необхідність внесення змін до Документації в цій частині, а також документально не підтвердив неможливість виконання вказаної умови Документації та не довів, яким чином наведена вище умова Документації порушує права та законні інтереси Скаржника, пов’язані з участю у Процедурі закупівлі, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині.

Останні новини

Публічна офертаПолітика конфіденційностіДля авторівКонтакти

© 2025 TNDR. Освітня платформа у сфері публічних (державних) закупівель. ТНДР.

Visa & Mastercard