Організація закупівельної діяльності замовника
Організація закупівельної діяльності це процес, який є дуже важливим для замовника. Так як, Законом покладений прямий обов’язок на замовника забезпечити організацію та проведення закупівель, з врахуванням всіх особливостей та законодавчих вимог. Окрім того, правильно налагоджений процес закупівельної діяльності, в якому має бути зацікавлений і сам замовник, наддасть можливість останньому вчасно закривати свої потреби, із належною якістю та без порушень вимог законодавства.
З чого ж варто розпочати замовнику? Одним із етапів забезпечення закупівельної діяльності є визначення / призначення уповноваженої особи. Тому, логічно, що першими питаннями, які постають перед замовника це є: хто така уповноважена особа, які умови визначення / призначення уповноваженої особи, які види закупівель обов’язково має проводити уповноважена особа, чи є вимоги до уповноважених осіб для того щоб проводити закупівелі та як розділити обов’язки між двома працівниками. Відповіді на зазначені питання можна знайти у матеріалах:
- Алгоритм призначення уповноваженої особи
- Як розподілити обов’язки уповноваженої особи між двома працівниками
Рішення уповноваженої особи оформлюються протоколом так визначено у статті 11 Закону. У цій же нормі Закону встановленні основні вимоги щодо оформлення протоколу уповноваженої особи, а саме: у протоколі має бути зазначена дата прийняття рішення та підпис уповноваженої особи. При цьому, це не всі вимоги, які має врахувати уповноважена особа при складенні протоколів. Тому, у даному матеріалі ви віднайдете відповідь на запитання: що таке протокол, що врахувати уповноваженій особі при його складенні, щоб такий протокол відповідав вимогам нормативно-правових актів та в якій формі потрібно його складати.
Замовник, як правило під час здійснення закупівель товарів, робіт та послуг переслідує мету, яка зводиться до наступного принципу: «швидко, якісно і без проблем». Враховуючи те, що уповноважена особа не може (і не має) володіти всією інформацією стосовно кожної потреби, яка виника у замовника, в тому числі і технічну специфіку кожного предмету закупівлі, тому наступним кроком замовника під час організації закупівельної діяльності має бути налагодження взаємодії уповноваженої особи з іншими працівника замовника, в тому числі і з керівником. Як це можна зробити? Напевне не буде хибним припущенням, що забезпечення організації по взаємодії уповноваженої особи з внутрішнім клієнтом може виконуватися якщо такий порядок буде передбачений внутрішніми розпорядчими документами замовника. Тому, у наведених матеріалах замовник знайде відповідь чому важливо взаємодія уповноваженої особи з внутрішнім замовником та отримає приклад документів як оформити таку взаємодію:
- «Взаємодія з внутрішнім замовником: чому це важливо та навіщо потрібно?»
- «Приклади документів для призначення уповноваженої особи та її взаємодії із внутрішнім замовником».
Нормою Закону визначено, що замовник може здійснити закупівлю товарів та / або послуг через централізовану закупівельну організацію (надалі – ЦЗО). У такому випадку ЦЗО набуває всіх прав та обов'язків замовників, що визначені Законом, в тому числі і несе відповідальність відповідно до законів України. При цьому, у рішенні, яким визначається ЦЗО може бути передбачена пряма вказівка про здійснення закупівель через цю організацію для певного переліку замовників, а також для певного перелік товарів та / або послуг. Тому замовникам важливо знати та розуміти хто такі централізовані закупівельні організації та які замовники зобов’язані передавати їм закупівлі та по якій категорії товарів або послуг, детальніше у матеріалі.
Останні матеріали
02 квіт.
Що таке інформатизація31 берез.
Які обґрунтування необхідно готувати під час здійснення публічних закупівель27 берез.
Дорожня карта закупівельника для проведення відкритих торгів з контрольними точками21 берез.
Як учасник може вплинути на хід закупівлі та виконання договору20 берез.
Що слід розуміти під інформацією про використання публічних коштів та короткий алгоритм оприлюднення інформації на Є-Data
Зміст
- §Вступ
- 1.Загальні положення здійснення публічних закупівель
- 2.Організація закупівельної діяльності замовника
- 3.Планування закупівель
- 4. Локалізація у публічних закупівлях
- 5.Допорогові закупівлі: особливості та правила проведення
- 6.Види надпорогових закупівель, які визначенні Особливостями
- 7.Договір у публічних закупівлях та порядок змін його умов.
- 8.Контроль публічних закупівель
- 9.Відповідальність у публічних закупівлях