Організація закупівельної діяльності замовника
Організація закупівельної діяльності це процес, який є дуже важливим для замовника. Так як, Законом покладений прямий обов’язок на замовника забезпечити організацію та проведення закупівель, з врахуванням всіх особливостей та законодавчих вимог. Окрім того, правильно налагоджений процес закупівельної діяльності, в якому має бути зацікавлений і сам замовник, наддасть можливість останньому вчасно закривати свої потреби, із належною якістю та без порушень вимог законодавства.
З чого ж варто розпочати замовнику? Одним із етапів забезпечення закупівельної діяльності є визначення / призначення уповноваженої особи. Тому, логічно, що першими питаннями, які постають перед замовника це є: хто така уповноважена особа, які умови визначення / призначення уповноваженої особи, які види закупівель обов’язково має проводити уповноважена особа, чи є вимоги до уповноважених осіб для того щоб проводити закупівелі та як розділити обов’язки між двома працівниками. Відповіді на зазначені питання можна знайти у матеріалах:
- Алгоритм призначення уповноваженої особи
- Як розподілити обов’язки уповноваженої особи між двома працівниками
Рішення уповноваженої особи оформлюються протоколом так визначено у статті 11 Закону. У цій же нормі Закону встановленні основні вимоги щодо оформлення протоколу уповноваженої особи, а саме: у протоколі має бути зазначена дата прийняття рішення та підпис уповноваженої особи. При цьому, це не всі вимоги, які має врахувати уповноважена особа при складенні протоколів. Тому, у даному матеріалі ви віднайдете відповідь на запитання: що таке протокол, що врахувати уповноваженій особі при його складенні, щоб такий протокол відповідав вимогам нормативно-правових актів та в якій формі потрібно його складати.
Замовник, як правило під час здійснення закупівель товарів, робіт та послуг переслідує мету, яка зводиться до наступного принципу: «швидко, якісно і без проблем». Враховуючи те, що уповноважена особа не може (і не має) володіти всією інформацією стосовно кожної потреби, яка виника у замовника, в тому числі і технічну специфіку кожного предмету закупівлі, тому наступним кроком замовника під час організації закупівельної діяльності має бути налагодження взаємодії уповноваженої особи з іншими працівника замовника, в тому числі і з керівником. Як це можна зробити? Напевне не буде хибним припущенням, що забезпечення організації по взаємодії уповноваженої особи з внутрішнім клієнтом може виконуватися якщо такий порядок буде передбачений внутрішніми розпорядчими документами замовника. Тому, у наведених матеріалах замовник знайде відповідь чому важливо взаємодія уповноваженої особи з внутрішнім замовником та отримає приклад документів як оформити таку взаємодію:
- «Взаємодія з внутрішнім замовником: чому це важливо та навіщо потрібно?»
- «Приклади документів для призначення уповноваженої особи та її взаємодії із внутрішнім замовником».
Нормою Закону визначено, що замовник може здійснити закупівлю товарів та / або послуг через централізовану закупівельну організацію (надалі – ЦЗО). У такому випадку ЦЗО набуває всіх прав та обов'язків замовників, що визначені Законом, в тому числі і несе відповідальність відповідно до законів України. При цьому, у рішенні, яким визначається ЦЗО може бути передбачена пряма вказівка про здійснення закупівель через цю організацію для певного переліку замовників, а також для певного перелік товарів та / або послуг. Тому замовникам важливо знати та розуміти хто такі централізовані закупівельні організації та які замовники зобов’язані передавати їм закупівлі та по якій категорії товарів або послуг, детальніше у матеріалі.
Останні матеріали
05 черв.
Як уповноваженій особі підготуватися до відпустки04 черв.
Чи може відпустка, лікарняний чи інша причина відсутності уповноваженої особи бути підставою для продовження строку розгляду тендерних пропозицій03 черв.
Що слід розуміти під оцінкою тендерних пропозицій та електронним аукціоном27 трав.
На які предмети закупівлі не поширюється дія Закону27 трав.
Моніторинг закупівлі: покроковий алгоритм дій замовника
Зміст
- §Вступ
- 1.Загальні положення здійснення публічних закупівель
- 2.Організація закупівельної діяльності замовника
- 3.Планування закупівель
- 4. Локалізація у публічних закупівлях
- 5.Допорогові закупівлі: особливості та правила проведення
- 6.Види надпорогових закупівель, які визначенні Особливостями
- 7.Договір у публічних закупівлях та порядок змін його умов.
- 8.Контроль публічних закупівель
- 9.Відповідальність у публічних закупівлях