Контроль публічних закупівель

0
68

Законодавцем задля забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, використання бюджетних коштів, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвитку добросовісної конкуренції закріплені норми, які надають окремим державним органам здійснювати контроль у сфері закупівель. І такий контроль, враховуючі надані повноваження  державного органу  може відбуватися на різних стадіях проведення закупівлі, або навіть після її завершення, тому так чи інакше замовник взаємодіє із органами контролю у сфері публічних закупівель. Тож, важливо розуміти хто ці державні органи, якими повноваженнями наділенні щодо контролю закупівель та як має себе поводити замовник з кожним таким органом, детальніше у наведених матеріалах: 

На сьогоднішній день положеннями Особливостей розширені повноваження аудиторів щодо здійснення моніторингу закупівель. Так, унормовано, що Держаудитслужба та її міжрегіональні територіальні органи здійснюють моніторинг процедур закупівель, спрощених закупівель, а також закупівель, за якими в електронній системі закупівель оприлюднюється звіт про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель, у порядку, встановленому статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно, моніторингу підлягають фактично ті закупівлі вартість яких перевищує 50 тис. грн., а які це закупівлі та яких висновків приходить ДАСУ за результатами моніторингу таких закупівель замовник може дізнатися із наступних матеріалів:  

Останні матеріали