Аналіз висновків ДАСУ щодо моніторингу прямих договорів
Нагадаємо, що 19.05.2023 набули чинності зміни до Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України № 1178 від 12.10.2022 (далі - Особливості).
Однією із таких змін, яка спричинила зрозуміле занепокоєння замовників було розширення повноважень Державної аудиторської служби України (далі – ДАСУ) під час проведення моніторингів закупівель не лише процедур, але й закупівель, за якими в електронній системі закупівель оприлюднюється звіт про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель.
Згідно з пунктом 23 Особливостей, ДАСУ та її міжрегіональні територіальні органи здійснюють моніторинг процедур закупівель, а також закупівель, за якими в електронній системі закупівель оприлюднюється звіт про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель, у порядку, встановленому статтею 8 Закону. Більш детально про нові повноваження ДАСУ в матеріалі Зміни у процедурі моніторингу публічних закупівель.
А в цьому матеріалі проаналізуємо перші висновки моніторингів, проведених ДАСУ за «прямими» договорами.
пов'язані статті
05 груд.
Алгоритм закупівлі природного газу на 2024 рік30 листоп.
Практика ДАСУ та суду щодо звітування про виконання договорів про закупівлю29 листоп.
Зведений перелік рішень, які приймаються уповноваженою особою за Законом з урахуванням Особливостей28 листоп.
Найчастіші помилки замовника при продовженні строку дії договору про закупівлю до 20%27 листоп.
Внаслідок складання тендерної документації не у відповідності до вимог чинного законодавства, замовником безпідставно відхилено тендерну пропозицію учасника