Формальна помилка при зазначенні учасником кількості наданих послуг
Пропонуємо звернути увагу на рішення Дніпропетровського окружного адміністративного суду по справі № 160/18734/24 від 02 жовтня 2024 року (для більш детального аналізу рекомендуємо скористатись посиланням).
Обставини справи: моніторингом встановлено, що в документах тендерної пропозиції учасника ТОВ «УКРАВТОБУД» у наданій тендерній пропозиції (лист від 25.04.2024 № 07, файл «Тендерна пропозиція.pdf»), у листі-погодженні з технічною специфікацією (технічним завданням) до предмета закупівлі (лист від 25.04.2024 № 25, стор.22 у файлі «Довідки - документи.pdf») зазначено надання послуги «Перевезення сміття (крихти) до 15 км після фрезерування» у кількості 207,7 тони, при цьому у локальному кошторисі на будівельні роботи №02-01-01, доданому у складі договірної ціни (файл «Договірна ціна.pdf») розрахунок здійснено за шифром норми С311-15-М варіант 2 для «Перевезення сміття (крихти) до 15 км після фрезерування» у кількості 207,72 тони.
При цьому, позивач визнає, що у тендерній пропозиції від 29.04.2024 №07 та у листі погодженні з технічною специфікацією (технічним завданням) до предмета закупівлі від 25.04.2024 № 25 надання послуги «Перевезення сміття (крихти) до 15 км після фрезерування» у кількості 207,7 тони, а не у кількості 207,72 тони, що передбачено пунктом 5 додатку № 3 до тендерної документації, ТОВ «УКРАВТОБУД» допустило формальну (несуттєву) помилку.
Відповідно до п. 2 «Переліку формальних помилок» затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 710, формальною вважається помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп`ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа).
Отже, формальна помилка ТОВ «УКРАВТОБУД» не є підставою для розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей тендерної пропозиції умовам тендерної документації, оскільки останній у складі своєї тендерної пропозиції надав інформацію та документи, які відповідали умовам тендерної документації.
Позиція суду: Так подавши у складі своєї тендерної пропозиції лист гарантію вих. № 21 від 25.04.2024, гарантійний лист вих. № 22 від 25.04.2024, лист гарантію вих. № 23 від 25.04.2024, довідку вих. № 24 від 25.04.2024, проект договору, локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-01 та дефектний акт в яких вказано «Перевезення сміття (крихти) до 15 км після фрезерування» у кількості 207,72 тони, що передбачено пунктом 5 Додатку № 3 до тендерної документації, ТОВ «УКРАВТОБУД» підтвердило спроможність якісно надати послуги, а отже виконало вимоги тендерної документації в повному обсязі.
Таким чином, суд доходить висновку, що тендерна пропозиція ТОВ «УКРАВТОБУД» відповідала вимогам тендерної документації, у зв`язку з чим у позивача були відсутні підстави для розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей тендерної пропозиції ТОВ «УКРАВТОБУД».
Також пропонуємо звернути увагу на ряд судових рішень щодо тематики виявлення формальних помилок в тендерних пропозиція учасників, шляхом ознайомлення із матеріалом на платформі.
Останні новини
09 берез.
Внесено зміни до Класифікації доходів бюджету09 берез.
Затверджено порядок використання коштів для реалізації публічних інвестиційних проектів МОЗ07 берез.
Учасник надає лише підтвердження керівника про наявність сертифіката ДСТУ ISO 9001:2015, тоді як замовник вимагав визначений сертифікат06 берез.
У Агенції оборонних закупівель новий директор06 берез.
Обставини, що призвели до правомірності встановленої вимоги щодо наявності офісу на відповідній території