⏰ Об 12:00 почнеться зустріч щодо організації взаємодії із внутрішнім замовником
Сьогодні, 12 листопада, об 12:00 розпочнеться онлайн-зустріч на тему "Як побудувати взаємодію із внутрішнім замовником, щоб в наступному році менше працювати". Для передплатників участь безкоштовна, потрібно лише записатись на навчання, перейшовши на нього і у відповідь надійде посилання, щоб долучитись до вебінару.
Коротко про що говоритимемо: Законодавець передбачив окремі положення, у відповідності до яких замовник може залучати на певних етапах проведення закупівлі інших працівників або навіть утворювати робочі групи у складі працівників замовника. Разом з тим, уповноважена особа часто виконує навіть ту роботу, яка не передбачена положенням останньої. Хоча переважно закупівлі потребують від уповноваженої особи наявності інших спеціальних знань, крім закупівельного законодавства, найпростіший приклад - технічні характеристики товару та документи, які такі характеристики мають підтверджувати. Тож, для оптимізації роботи замовника та отримання якісного результату проведеної закупівлі ефективним буде налагодження взаємодії уповноваженої / відповідальної особи з іншими структурними підрозділами замовника.
Останні новини
09 трав.
Нові Накази Державної казначейської служби України № 94 та 9109 трав.
Об`єднання в один код ДК 021:2015 послуг, які по своїй суті є окремими предметами закупівлі є неправомірним08 трав.
Укрзалізниця закуповує пальне через Prozorro Market08 трав.
В які напрями скеровані кошти фонду Ukraine Facility08 трав.
Схвалено пропозиції Мінекономіки відносно законодавства про публічні закупівлі