В яких випадках замовники повинні відхиляти тендерні пропозиції учасників? Практика АМКУ та ДАСУ
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій є одним із найбільш важливих етапів закупівель, при якому уповноважені особи оцінюють тендерну пропозицію на відповідність її умовам тендерної документації.
Так, важливості цьому етапу надає також адміністративна відповідальність за неправомірну кваліфікацію. Зокрема частина 3 статті 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення передбачає:
- невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону;
- відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення).
Отож, важливим є розуміння в яких випадках замовники повинні відхиляти тендерні пропозиції на підставі пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), а в яких випадках надавати можливість виправити невідповідності згідно з пунктом 43 Особливостей.
Тому сьогодні розглянемо практику Постійно діючої адміністративної колегії антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія), Державної аудиторської служби України (далі-ДАСУ) щодо обов’язку замовника відхиляти тендерні пропозиції.
пов'язані статті
08 груд.
Практика ДАСУ щодо моніторингу «прямих» договорів про закупівлю, укладених з певним виключним суб’єктом господарювання05 груд.
Алгоритм закупівлі природного газу на 2024 рік01 груд.
На закупівлю природного газу вийшли учасники: що робити?30 листоп.
Практика ДАСУ та суду щодо звітування про виконання договорів про закупівлю30 листоп.
Що слід врахувати при застосуванні локалізації при закупівлі послуг та робіт?