Стереотипи роботиуповноваженої особи
Існує ряд стереотипів, які добряче ускладнюють робочий процес закупівельника. В цьому відеоуроці розпочали з базових аспектів діяльності уповноваженої особи, потім аналізували яким чином сформувати взаємодію з керівництвом та колегами так, аби відстоювати власні позицію та робочі кордони. Звернули увагу в яких випадках використання документації зовнішніх колег може стати перевагою закупівельника, а в яких – ні. Окрім цього зупинились на ключових моментах як уповноваженій особі захистити себе під час розбіжностей думки Органу Оскарження та / або аудиторської служби та / або суду, а також при перевищенні обов’язків представниками Органу Казначейства. І звісно ж не оминули тематику як в складний для закупівельника час втриматись від емоційного та фізичного вигорання.
Про що ви дізнаєтесь
Перелік обов’язків уповноваженої особи та відповідальність за їх невиконання, визначена законодавством
Ключові аспекти співпраці із внутрішнім замовником
Використання практики АМКУ, ДАСУ та суду при необхідності прийняття рішення та налагодження взаємодії з Органами Казначейської служби
Відеоурок читає
Ольга Вайс, практик публічних закупівель, досвід у закупівлях з боку замовника, а саме, медичного закладу, з 2016 року. Практик, проводила закупівлі всіх видів та різного роду складності, закуповувала лікарські засоби, медичні вироби, комунальні послуги тощо. Незалежний спеціаліст з публічних закупівель, з командою TNDR.
Питання, розглянуті в уроці
- Хто така уповноважена особа;
- Перелік обов’язків уповноваженої особи;
- Додатковий перелік робочих обов’язків – чи зобов’язана уповноважена особа їх виконувати?
- Відповідальність уповноваженої особи за невиконання обов’язків;
- Взаємодія з керівником;
- Алгоритм дій уповноваженої особи, коли керівник нав’язує власну думку;
- Співпраця з колегами: затвердження положення про взаємодію з внутрішнім замовником чи «перевірка на довіру»;
- Використання документів інших замовників у розрізі роботи уповноваженої особи;
- Аналіз практики ДАСУ, АМКУ та суду у різних ситуаціях;
- Алгоритм дій замовника у випадку, коли практика АМКУ та ДАСУ відрізняється;
- Обов’язки Органів Казначейської служби
- Дії замовника у разі перевищення казначеєм обов’язків;
- «Чим більше обов’язків, тим вища цінність працівника» або пряма дорога до професійного вигорання.
- Можливі наслідки та як цьому запобігти?
В кінці розбирали ситуації та питання закупівельників по темі
Тривалість відеоуроку: 2 години 15 хвилин
Відеоукрок та матеріали до нього
Корисні матеріали та презентація лектора за посиланням.
пов'язані статті
10 лип.
Чи варто вимагати зразок товару від переможця процедури закупівлі07 лип.
Розірвання договору про закупівлю: враховуємо актуальну судову практику03 лип.
Рішення АМКУ: як читати та виконувати01 лип.
Чи зупиняє моніторинг проведення процедури закупівлі30 черв.
Гайд щодо здійснення закупівель за кошти Ukraine Facility