Статті

Що замовникам варто врахувати при визначенні очікуваної вартості при закупівлях харчування

4
333

Відповідно до пункту 26 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію, визначену частиною 2 статті 21 Закону з урахуванням цих особливостей.

Згідно з пунктом 4 частини 2 статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити наступну інформацію - очікувана вартість предмета закупівлі. Окрім цього, у річному плані закупівель також має міститися інформація про очікувану вартість.

Відповідно замовники оголошуючи закупівлі повинні заздалегідь визначати очікувану вартість предмета закупівлі. Натомість, що замовникам слід врахувати при визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі читайте в статті «Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі: що врахувати замовникам?».

Правове регулювання визначення очікуваної вартості предмета закупівлі відсутнє, про замовники можуть використовувати наказ Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», в якому містяться наступні визначення:

  • очікувана вартість - розрахункова вартість предмета закупівлі на конкретних умовах поставки із зазначенням інформації про включення / невключення до очікуваної вартості податку на додану вартість (ПДВ) та інших податків і зборів;
  • очікувана ціна за одиницю - розрахункова ціна одиниці товару із зазначенням інформації про включення / невключення до очікуваної ціни податку на додану вартість (ПДВ), інших податків і зборів, а також доставки товару до замовника.

пов'язані статті