Аналізуємо порушення допущені замовниками у тендерній документації на практиці висновків моніторингів ДАСУ
Замовники під час формування тендерної документації для проведення відкритих торгів допускають чимало порушень, нажаль не змінилася ситуація і з набранням чинності Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості). Тому у даній статті розберемо порушення виявнені аудиторами з 19.10.2022 на прикладах висновків ДАСУ.
Але перед тим як перейти до їх налізу варто нагадати, що статтею 164-14 КУпАП передбачено штраф на службових (посадових), уповноважених осіб замовника за те, що тендерна документація складена не у відповідності із вимогами закону у розмірі 1#nbsp;700 грн.
Також нагадаємо, що відповідно до пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закону) з урахуванням цих особливостей. Відповідно замовник має керуватися статтею 22 Закону в частині, що не суперечить Особливостям.
Порушення № 1. Не зазначено посаду посадової особи замовника, уповноваженої здійснювати зв'язок з учасниками
пов'язані статті
01 груд.
На закупівлю природного газу вийшли учасники: що робити?30 листоп.
Практика ДАСУ та суду щодо звітування про виконання договорів про закупівлю30 листоп.
Що слід врахувати при застосуванні локалізації при закупівлі послуг та робіт?29 листоп.
Чи можна відмінити закупівлю під час оскарження?29 листоп.
Зведений перелік рішень, які приймаються уповноваженою особою за Законом з урахуванням Особливостей