Алгоритм дій замовника у разі відсутності власного сайту
Пунктом 4-1 постановою Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 (зі змінами) (далі – Постанова № 710) визначено, що головні розпорядники бюджетних коштів (розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня) та суб’єкти господарювання державного сектору економіки оприлюднюють обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Тобто, законодавцем визначений обов’язок протягом 5 робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів (так як єдиною конкурентною процедурою враховуючи положення Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) є відкриті торги) розмістити:
кому?
- замовникам, які є: головними розпорядниками бюджетних коштів, розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня та суб’єкти господарювання державного сектору економіки;
де?
- на власному веб-сайті або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки.
що?
- оприлюднюють обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
При цьому, трапляються випадки коли замовники не виконують дані вимоги Постанови № 710, вказуючи причину: відсутність власного веб-сайту тощо. При цьому, аудитори при недотриманні вимог зазначеної постанови все ж таки кваліфікують дії замовника як порушення та недотримання вимог замовником пункту 4-1 Постанови № 710. Що ж робити замовнику у разі відсутності власного веб-сайту? У даному матеріалі розглянемо можливий алгоритм дій замовника з метою виконання вимог Постанови № 710.
пов'язані статті
29 верес.
Що варто вважати описом та прикладами формальних помилок згідно Порядку №710? Позиція суду28 лип.
Чи є обов’язковими вимоги Постанови №710 для органів місцевого самоврядування? Позиція ВСУ07 черв.
Строк розгляду запитів на інформацію та звернень замовником22 трав.
Що публікуємо в ЕСЗ за результатами закупівель згідно пункту 13 Особливостей після внесених змін до Особливостей від 12.05.202310 трав.
Чи потрібно оприлюднювати повідомлення про внесення змін до не істотних умов договору про закупівлю?