Зміни у процесі подачі скарг до АМКУ
23 січня о 20:00 в Prozorro зміниться процес подачі скарги до АМКУ в формі електронного документа.
Постачальникам потрібно буде вносити через майданчики додаткові дані:
- заперечення (підстави подання скарги);
- обґрунтування підстав;
- докази.
Новий процес є першою частиною електронізації процесу оскарження, який здійснює ДП “Прозорро” у співпраці з АМКУ та за підтримки ЄБРР.
Електронізація та перехід до машиночитаних даних дозволить АМКУ швидше обробляти подані скарги і формувати сталу практику оскарження. Крім того, на основі аналізу скарг АМКУ планує повідомляти Міністерство економіки про виявлені проблеми у регулюванні публічних закупівель та пропонувати їхнє вирішення.
Водночас загальний процес подачі скарги, оплати, прийняття до розгляду та винесення рішення АМКУ при цьому не змінився. Дані мають бути заповнені так, щоб АМКУ міг чітко встановити підстави подання скарги та вимоги користувача.
Джерело: prozorro.gov.ua
Останні новини
09 трав.
Нові Накази Державної казначейської служби України № 94 та 9109 трав.
Об`єднання в один код ДК 021:2015 послуг, які по своїй суті є окремими предметами закупівлі є неправомірним08 трав.
Укрзалізниця закуповує пальне через Prozorro Market08 трав.
В які напрями скеровані кошти фонду Ukraine Facility08 трав.
Схвалено пропозиції Мінекономіки відносно законодавства про публічні закупівлі