Зміни у процесі подачі скарг до АМКУ
23 січня о 20:00 в Prozorro зміниться процес подачі скарги до АМКУ в формі електронного документа.
Постачальникам потрібно буде вносити через майданчики додаткові дані:
- заперечення (підстави подання скарги);
- обґрунтування підстав;
- докази.
Новий процес є першою частиною електронізації процесу оскарження, який здійснює ДП “Прозорро” у співпраці з АМКУ та за підтримки ЄБРР.
Електронізація та перехід до машиночитаних даних дозволить АМКУ швидше обробляти подані скарги і формувати сталу практику оскарження. Крім того, на основі аналізу скарг АМКУ планує повідомляти Міністерство економіки про виявлені проблеми у регулюванні публічних закупівель та пропонувати їхнє вирішення.
Водночас загальний процес подачі скарги, оплати, прийняття до розгляду та винесення рішення АМКУ при цьому не змінився. Дані мають бути заповнені так, щоб АМКУ міг чітко встановити підстави подання скарги та вимоги користувача.
Джерело: prozorro.gov.ua
Останні новини
20 груд.
Про встановлення тарифу на послуги з передачі електричної енергії НЕК «УКРЕНЕРГО» на 2025 рік20 груд.
Новий код стандартизації у сфері протимінної діяльності20 груд.
Про внесення змін до Порядку використання державним підприємством Міністерства оборони України “Державний оператор тилу” коштів, передбачених у державному бюджеті для оборонних закупівель20 груд.
Не зазначення в тендерній документації вимоги щодо надання інформації про субпідрядників19 груд.
Змінено перелік набувачів гуманітарної допомоги