Замовник в окремих додатках до ТД не визначив вимоги до банківської гарантії: позиція ДАСУ
Моніторинг № UA-M-2024-07-30-000010, оголошення № UA-2024-07-11-010177-a
Витяг з висновку за результатами моніторингу: відповідно до чинної норми пункту 28 Особливостей №1178 тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. При цьому, у пункті 28 Особливостей №1178 визначено, що зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації.
Моніторингом встановлено, що в основній частині тендерної документації (пункт 2 «Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерної пропозиції» розділу ІІІ) за досліджуваною процедурою закупівлі Замовником вимагається надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії (безвідкличної та безумовної) із грошовим покриттям.
У пункті 2 розділу ІІІ тендерної документації також визначено вимоги до банківської гарантії та перелік документів, що повинен надати учасник разом з банківською гарантією (документи, які підтверджують повноваження особи, яка підписує банківську гарантію; копія ліцензії, виданої банку або витяг з Державного реєстру банків; копія договору з банком про надання банківської гарантії).
Однак, у переліках документів, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, у Додатках 1 – 7 до тендерної документації (зокрема у Додатку 5 «Перелік іншої інформації, яку необхідно подати учаснику в складі тендерної пропозиції») про необхідність надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції (банківської гарантії та інших документів до неї) не зазначено.
Таким чином, при складанні тендерної документації за досліджуваною процедурою закупівлі Замовником не враховано чинні норми Особливостей №1178, чим порушено вимоги пунктів 3 та 28 Особливостей №1178.
Останні новини
09 трав.
Нові Накази Державної казначейської служби України № 94 та 9109 трав.
Об`єднання в один код ДК 021:2015 послуг, які по своїй суті є окремими предметами закупівлі є неправомірним08 трав.
Укрзалізниця закуповує пальне через Prozorro Market08 трав.
В які напрями скеровані кошти фонду Ukraine Facility08 трав.
Схвалено пропозиції Мінекономіки відносно законодавства про публічні закупівлі