В укладеному договорі на надання послуг відсутній перелік послуг, їх кількість та ціна за одиницю: чи відповідає такий договір законодавчим нормам? 

1
322

Моніторинг № UA-M-2024-08-20-000014, оголошення № UA-2024-08-13-002803-a 

Витяг з висновку за результатами моніторингу: між замовником та ТзОВ «ІНВЕСТБУД-2016» 13.08.2024 укладено договір про надання послуг за №462 на суму 158 520,00 грн. Згідно пункту 1.1. цього договору виконавець зобов’язується надати послуги по перевезенню вантажів дорожніми транспортними засобами. 

Згідно частини четвертої статті 180 Господарського кодексу України умови про предмет у господарському договорі повинні визначати найменування (номенклатуру, асортимент) та кількість продукції (робіт, послуг), а також вимоги до їх якості. 

Аналізом оприлюдненого договору встановлено, що він укладений з порушенням частини четвертої статті 180 Господарського кодексу України, а саме відсутній перелік послуг, їх кількість та ціна за одиницю. 

Замовник у відповіді від 29.08.2024 з даного питання зазначив, що: «…Уповноваженою особою взято до уваги усе те, що зазначено у запиті, а саме, що у Договорі повинні визначати найменування (номенклатуру, асортимент) та кількість продукції (робіт, послуг), а також вимоги до їх якості…». 

Окрім цього необхідно зазначити, що згідно підпункту 1 пункту 21 Особливостей № 1178 договір про закупівлю є нікчемним у разі, коли замовник уклав договір про закупівлю з порушенням вимог, визначених пунктом 5 цих особливостей. 

Відповідно до частини другої статті 215 Цивільного кодексу України, недійсним є правочин, якщо його недійсність встановлена законом (нікчемний правочин). 

Таким чином, відповідно до підпункту 1 пункту 21 Особливостей № 1178 договір від 13.08.2024 за № 463 є нікчемним. 

Доречі, зручно шукати актуальні висновки ДАСУ та рішення Органу оскарження щодо будь-якої ситуації на Clarity App

Під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області 22.08.2024 та 26.08.2024 звернулось через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснення (інформації та документів) щодо прийнятих рішень, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. 

Відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону, Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. 

Однак Замовник, на порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону несвоєчасно надав через електронну систему закупівель інформацію з документальним підтвердженням, а саме: 29.08.2024 та 02.09.2024. 

Останні новини

Публічна офертаПолітика конфіденційностіДля авторівКонтакти

© 2025 TNDR. Освітня платформа у сфері публічних (державних) закупівель. ТНДР.

Visa & Mastercard