Учасник в договірній ціні визначив розмір кошторисного прибутку не у відповідності до Настанови з визначення з вартості будівництва: чи потрібно відхиляти ТП? 

1
396

Моніторинг № UA-M-2024-08-27-000048, оголошення № UA-2024-08-02-009303-a 

Витяг з висновку за результатами моніторингу: відповідно до вимог пункту 14 розділу І Додатку № 1 до тендерної документації Замовником встановлено імперативну умову, що учасник розраховує договірну ціну відповідно до Кошторисних норм України в будівництві «Настанова з визначення вартості будівництва» (зі змінами), затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281.  

Слід зазначити, що пунктом 4.38 розділу ІV Кошторисних норм України в будівництві «Настанова з визначення вартості будівництва» (зі змінами), затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (далі – Настанова) передбачено, що розмір кошторисного прибутку визначається на підставі показників, наведених у Додатку 25 цієї Настанови, і зазначається в графах 4 та 7 зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва (додаток 7 цієї Настанови), виходячи з класу наслідків (відповідальності) об’єкта (крім видів робіт, зазначених у пунктах 4, 5 та 6 таблиці додатку 25 цієї Настанови, для яких прибуток визначається на підставі відповідних показників).  

Доречі, зручно шукати актуальні висновки ДАСУ та рішення Органу оскарження щодо будь-якої ситуації на Clarity App

Пунктом 4.39 розділу ІV Настанови визначено, що в інвесторській кошторисній документації кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій визначаються на підставі рекомендованих показників, виражених у гривнях в розрахунку на одну людино-годину загальної кошторисної трудомісткості, які наведені в Додатку 27 цієї Настанови, виходячи з класу наслідків (відповідальності) об’єкта (крім видів робіт, зазначених у пунктах 4, 5 таблиці додатку 27 цієї Настанови, для яких адміністративні витрати визначаються на підставі відповідних показників).  

Слід зазначити, що відповідно до пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації та розрахунку класу наслідків (відповідальності) по об’єкту, наданого через електронну систему закупівель на запит посадової особи органу державного фінансового контролю, відповідальної за проведення моніторингу процедури закупівель, даний об’єкт будівництва, а саме, «Капітальний ремонт покрівлі (заміна покрівельного матеріалу) будівлі школи літера «А» Радомишльського ліцею № 3 Житомирської області по пров. Шкільному, 14, м. Радомишль, Житомирського р-ну, Житомирської області», відноситься до класу наслідків (відповідальності) СС1.  

Однак, проведеним моніторингом встановлено, що відповідно до пояснювальної записки та розрахунку № 9 «Розрахунок прибутку», наданих у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «НАУКОВО - ВИРОБНИЧА ФІРМА «ТЕРМОУНІВЕРСАЛ», при розрахунку ціни пропозиції (договірної ціни) учасником застосовано показник для визначення розміру кошторисного прибутку в розмірі 7,65 грн./ люд.год., тоді як відповідно до вимог Додатку № 25 до Настанови вказаний показник застосовується в розмірі 8,33 грн./люд.год., що не відповідає вимогам пункту 4.38 Настанови, а відтак вказаним учасником не дотримано вимоги пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації та пункту 14 розділу І Додатку № 1 до тендерної документації.  

Аналогічно, відповідно до пояснювальної записки та розрахунку № 10 «Кошти на покриття адміністративних витрат», наданих у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «НАУКОВО - ВИРОБНИЧА ФІРМА «ТЕРМОУНІВЕРСАЛ», при розрахунку ціни пропозиції (договірної ціни) учасником застосовано показник для визначення розміру адміністративних витрат 3,89 грн./люд.год., тоді як відповідно до вимог Додатку № 27 до Настанови вказаний показник повинен застосовуватись в розмірі 4,37 грн./люд.год., що не відповідає вимогам пункту 4.39 Настанови, а відтак вказаним учасником не дотримано вимоги пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації та пункту 14 розділу І Додатку № 1 до тендерної документації.  

Відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей визначено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/ або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Таким чином, за результатами проведеного моніторингу установлено, що на порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «НАУКОВО - ВИРОБНИЧА ФІРМА «ТЕРМОУНІВЕРСАЛ» як таку, що не відповідала вимогам установленим у тендерній документації відповідно до абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону. 

Останні новини

Публічна офертаПолітика конфіденційностіДля авторівКонтакти

© 2025 TNDR. Освітня платформа у сфері публічних (державних) закупівель. ТНДР.

Visa & Mastercard