Розгляд скарги щодо підтвердження кваліфікації робітників, а саме не менше 2-х інженерів конкретної спеціалізації
Позиція Скаржника: Скаржник зазначає, що відповідно додатку 1 Документації, Замовником встановлена наступна вимога до учасників, зокрема:
«Учасник повинен підтвердити наявність в Учасника не менше 2-х інженерів, спеціалізація: обслуговування систем відеоспостереження та монтаж та діагностика оптичних ліній зв’язку».
Скаржник зазначає, що вимога щодо встановлення обмеження в кваліфікації робітників, а саме - інженерів, спеціалізація: обслуговування систем відеоспостереження та монтаж та діагностика оптичних ліній зв’язку, є дискримінаційною до Скаржника, оскільки у нього є працівники, більш підготовлені за вказаною спеціальністю застосування знань, а саме - Кушнір В.П., інженер засобів радіо та телебачення, спеціальність (апаратура радіозв’язку, радіомовлення та телебачення), а також Худолей О.С., спеціальність спеціаліст комп’ютерних систем та мереж.
Враховуючи той факт, що спеціалізація є вужчим поняттям, ніж професія, робітники Скаржника більш підготовлені для виконання послуг за предметом закупівлі, однак Замовник умисно встановив критерій який штучно звужує коло учасників процедури закупівлі та є дискримінаційним відносно скаржника та інших учасників.
Окрім того, Скаржник також звертає увагу, що відповідно до Національного класифікатора України - Класифікатора професій Державного Комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики, затвердженого Наказом від 28.07.2010 року №327 Держспоживстандарту України визначені професії інженерів, відповідно до вказаного класифікатора відсутнє визначення «інженер, спеціалізація: обслуговування систем відеоспостереження та монтаж та діагностика оптичних ліній зв’язку».
Рішення Комісії: Замовник не обґрунтував необхідність встановлення у Документації наведеної вище вимоги Документації у вказаній редакції.
За таких умов, прийняти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які мають не менше 2-х інженерів, спеціалізація саме обслуговування систем відеоспостереження та монтаж та діагностика оптичних ліній зв’язку, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника.
Рішення Органу Оскарження № 4209-р/пк-пз від 18.03.2025, оголошення UA-2025-03-04-014169-a. Більше практики Антимонопольного комітету та Державної аудиторської служби можна віднайти у статті «Підтвердження необхідно кількості МТБ та працівників: особливості перевірки на відповідність».
Останні новини
18 трав.
Нові накази Мінфіну та Казначейства16 трав.
Нові довідники в системі Prozorro16 трав.
Вага товару, зазначеної учасником, не відповідає вимогам закупівлі15 трав.
Огляд судової практики щодо застосування положень постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 117815 трав.
Чи може замовник застосувати частину 3 статті 631 ЦКУ в договорі, який укладений на підставі пп.6 п.13 Особливостей?