Розгляд скарги щодо підтвердження кваліфікації робітників, а саме не менше 2-х інженерів конкретної спеціалізації
Позиція Скаржника: Скаржник зазначає, що відповідно додатку 1 Документації, Замовником встановлена наступна вимога до учасників, зокрема:
«Учасник повинен підтвердити наявність в Учасника не менше 2-х інженерів, спеціалізація: обслуговування систем відеоспостереження та монтаж та діагностика оптичних ліній зв’язку».
Скаржник зазначає, що вимога щодо встановлення обмеження в кваліфікації робітників, а саме - інженерів, спеціалізація: обслуговування систем відеоспостереження та монтаж та діагностика оптичних ліній зв’язку, є дискримінаційною до Скаржника, оскільки у нього є працівники, більш підготовлені за вказаною спеціальністю застосування знань, а саме - Кушнір В.П., інженер засобів радіо та телебачення, спеціальність (апаратура радіозв’язку, радіомовлення та телебачення), а також Худолей О.С., спеціальність спеціаліст комп’ютерних систем та мереж.
Враховуючи той факт, що спеціалізація є вужчим поняттям, ніж професія, робітники Скаржника більш підготовлені для виконання послуг за предметом закупівлі, однак Замовник умисно встановив критерій який штучно звужує коло учасників процедури закупівлі та є дискримінаційним відносно скаржника та інших учасників.
Окрім того, Скаржник також звертає увагу, що відповідно до Національного класифікатора України - Класифікатора професій Державного Комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики, затвердженого Наказом від 28.07.2010 року №327 Держспоживстандарту України визначені професії інженерів, відповідно до вказаного класифікатора відсутнє визначення «інженер, спеціалізація: обслуговування систем відеоспостереження та монтаж та діагностика оптичних ліній зв’язку».
Рішення Комісії: Замовник не обґрунтував необхідність встановлення у Документації наведеної вище вимоги Документації у вказаній редакції.
За таких умов, прийняти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які мають не менше 2-х інженерів, спеціалізація саме обслуговування систем відеоспостереження та монтаж та діагностика оптичних ліній зв’язку, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника.
Рішення Органу Оскарження № 4209-р/пк-пз від 18.03.2025, оголошення UA-2025-03-04-014169-a. Більше практики Антимонопольного комітету та Державної аудиторської служби можна віднайти у статті «Підтвердження необхідно кількості МТБ та працівників: особливості перевірки на відповідність».
Останні новини
06 лип.
Опубліковано інструкцію про зміну контактної особи замовника в ЄІСОНПІ06 лип.
Про затвердження додаткового переліку товарів, що належать виключно до продукції переробної промисловості, до яких встановлюються вимоги щодо їх ступеня локалізації виробництва06 лип.
Проект Постанови про затвердження переліку завдань та проектів Національної програми інформатизації на 2025 рік06 лип.
Про внесення змін до пункту 14 Порядку здійснення закупівлі безпілотних систем, засобів радіоелектронної боротьби тактичного рівня вітчизняного виробництва та їх складових частин04 лип.
Замовник не довів, що відсутність в ТД місця поставки товару не є порушенням оскільки несе загрозу його безпеці