Під час закупівлі бензину замовник встановив заборонений кваліфікаційний критерій
Витяг із висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2024-07-23-005240-a:
Пунктом 5.1 частини 5 розділу 3 тендерної документації встановлено вимогу, учасник у складі тендерної пропозиції подає документи, що відповідно до статті 16 Закону підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій».
Разом з тим, пунктом 29 особливостей визначено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
Слід відмітити, що предметом вищевказаної закупівлі є бензин та дизельне паливо - ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти. Проте, на порушення пункту 29 Особливостей, Замовником встановлено вимогу щодо надання документів для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію визначеному пунктом 1 частини 2 статті 16 Закону. Також, відповідно до підпункту 11 пункту 5.5 частини 5 розділу 3 тендерної документації, встановлено підставу відмови, яка визначена підпунктом 11 пункту 47 Особливостей без врахування змін, внесеними відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 01.09.2024 № 952.
Останні новини
28 січ.
Факт встановлення вимоги щодо надання «ліцензії на ім’я Учасника» створює обмеження кола потенційних учасників27 січ.
Проект Закону про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо діяльності Антимонопольного комітету України27 січ.
На 2025 рік виділено значні кошти на закупівлю шкільних автобусів27 січ.
Міноборони перевіряє постачальників курток для ЗСУ27 січ.
🕒 Графік навчань на поточний тиждень, 27 — 31 січня 2025 року