Під час закупівлі бензину замовник встановив заборонений кваліфікаційний критерій
Витяг із висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2024-07-23-005240-a:
Пунктом 5.1 частини 5 розділу 3 тендерної документації встановлено вимогу, учасник у складі тендерної пропозиції подає документи, що відповідно до статті 16 Закону підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій».
Разом з тим, пунктом 29 особливостей визначено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
Слід відмітити, що предметом вищевказаної закупівлі є бензин та дизельне паливо - ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти. Проте, на порушення пункту 29 Особливостей, Замовником встановлено вимогу щодо надання документів для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію визначеному пунктом 1 частини 2 статті 16 Закону. Також, відповідно до підпункту 11 пункту 5.5 частини 5 розділу 3 тендерної документації, встановлено підставу відмови, яка визначена підпунктом 11 пункту 47 Особливостей без врахування змін, внесеними відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 01.09.2024 № 952.
Останні новини
09 трав.
Нові Накази Державної казначейської служби України № 94 та 9109 трав.
Об`єднання в один код ДК 021:2015 послуг, які по своїй суті є окремими предметами закупівлі є неправомірним08 трав.
Укрзалізниця закуповує пальне через Prozorro Market08 трав.
В які напрями скеровані кошти фонду Ukraine Facility08 трав.
Схвалено пропозиції Мінекономіки відносно законодавства про публічні закупівлі