(Не) правомірне продовження строку виконання робіт

0
188

Пропонуємо ознайомитися із витягом з рішення Вінницького окружного адміністративного суду від 24 червня 2024 у справі № 120/12692/23 (повна версія вищезазначеного рішення доступна за посиланням): Позивач не погоджується з висновком Антимонопольного комітету, вважає його протиправним, тому звернувся до суду щодо його скасування.

Відповідач вказує, що Замовник самостійно встановив строки до 30.06.2023 для виконання капітального ремонту асфальтобетонного покриття, а учасник ТОВ «Вінниця Благоустрій» погодився та взяв на себе зобов`язання виконати роботи в такі стислі строки.

Додатковою угодою від 14.07.2023 №1 до умов пункту 2.1. розділу 2 Договору №334 внесені зміни, а саме викладено його в новій редакції: «підрядник розпочне виконання робіт протягом двох робочих днів з дати підписання договору (з врахуванням пункту 4.2 даного договору) і завершить згідно календарного графіку, але не пізніше 31 грудня 2023 року».

Отже, враховуючи вищевикладене та те, що ТОВ «Вінниця благоустрій», згідно з умовами Договору №334 погодилось та зобов`язалось виконати роботи з благоустрою, то продовження строку їх виконання на підставі листа зазначеного товариства не є документально підтвердженими об`єктивними обставинами для продовження строку виконання зазначених робіт, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника.

Позиція суду: На запит Управління від 14.07.2023 року про надання пояснень, зокрема, щодо наявності підстав для внесення змін до істотних умов Договору №334 та документально підтверджених об`єктивних обставин, що спричинили таке продовження, Департамент ЖКГ зазначив, що підставою для внесення змін до Договору №334 підряду є лист від підрядника ТОВ «Вінниця Благоустрій» від 27.06.2023 №0941. Відповідно до листа підрядник зазначає, що працівники ТОВ «Вінниця Благоустрій» виїхали на об`єкт вчасно, але на даному об`єкті проводився ремонт зовнішніх мереж іншим підрядником. Розпочати роботи з капітального ремонту асфальтобетонного покриття до завершення виконання робіт з ремонту зовнішніх мереж було не можливим.

Отже, враховуючи вищевикладене та те, що ТОВ «Вінниця благоустрій», згідно з умовами Договору №334 погодилось та зобов`язалось виконати роботи з благоустрою, то продовження строку їх виконання на підставі листа зазначеного товариства не є документально підтвердженими об`єктивними обставинами для продовження строку виконання зазначених робіт, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника.

Наведені вище обставини підтверджуються актом від 27.06.2023, згідно із яким комісією у складі п`яти осіб, а саме: представників Департаменту ЖКГ, ТОВ «Вінниця Благоустрій», служби технічного нагляду - КУП BMP «Технобуд», підрядної організації, яка виконувала заміну мереж водопостачання та каналізації - ТОВ «Містобудмонтаж» та підрядної організації, яка виконувала заміну мереж теплопостачання - ТОВ «Теплоенергетична компанія» зазначено, що роботи по заміні мереж водопостачання та каналізації виконані в другій декаді червня місяця поточного року та виконуються роботи по заміні мереж теплопостачання, які планується завершити до 20.07.2023.

Окрім того, як доведено позивачем, проведенню та вчасному виконанню робіт по капітальному ремонту об`єкту благоустрою прибудинкової території із заміною зовнішніх мереж водопостачання та каналізації біля житлового будинку по вул. Політехнічна, 10 в м. Вінниці та відповідно затримці початку робіт по Капітальному ремонту асфальтобетонного покриття прибудинкової території житлового будинку завадили також погодні умови, що засвідчується листом Вінницького Обласного центру з гідрометеорології від 03.08.2023 року № 992-03.2-16/224. Згідно з даним листом в червні місяці було 13 днів з дощем та сума опадів склала 74,7 мм.

З огляду на вищевикладене, суд вважає, що висновки відповідача, що додаткова угода від 14.07.2023 №1 до Договору підряду укладена з порушенням вимог підпункту 4 пенкту 19 Постанови №1178 не знайшли свого підтвердження матеріалами справи, а відтак позов є обгрунтованим, та таким, що підлягає задоволенню.

Також детальний аналіз щодо можливості та умов застосування підпункту 4 пункту 19 Особливостей  відображений у статті на нашій платформі.

Останні новини

Публічна офертаПолітика конфіденційностіДля авторівКонтакти

© 2024 TNDR. Освітня платформа у сфері публічних (державних) закупівель. ТНДР.

Visa & Mastercard