ДАСУ шляхом моніторингу виявлено, що учасником пропонується товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран
Витяг з рішення Другого апеляційного адміністративного суду у справі № 440/1149/24 від 29 січня 2025 р.:
З досліджуваного проекту договору підряду вбачається про зазначення в Додатку до договору підряду «Специфікація на устаткування, що не монтується» у позиції номер 4 холодильник фармацевтичний без маркування, у кількості - 3 штуки, вартість за одиницю - 46580,00 грн, загальна вартість - 139740,00 грн /т.1,а.с.207/.
ТОВ наданий гарантійний лист, за яким останнє, в особі директора, як учасник процедури закупівлі, гарантує, що не пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь (за винятком товарів, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
Колегія суддів погоджується з судом першої інстанції, що з урахуванням положень пункту 6 частини першої статті 1 Закону №922 договір про закупівлю - господарський договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та передбачає платне надання послуг, виконання робіт або придбання товару.
Отже, саме договір є визначальним наслідком проведення процедури закупівлі.
В ході моніторингу процедури закупівлі відповідачем встановлено, що ТОВ на виконання вимог тендерної документації у складі тендерної пропозиції завантажено файл «Частина 4 інформація про технічні характеристики266-274», де у специфікації устаткування під порядковим номером 74, таким учасником запропоновано «Холодильник фармацевтичний ХФ-140 «POZIS» у кількості 3 штуки.
Управлінням при проведенні моніторингу в ході аналізу інтернет-ресурсів, встановлено, що виробником холодильників фармацевтичних «ХФ-140 «POZIS» є «АО «производственное объединение «завод имени Серго» код 1648032420, зареєстроване 16.12.2011 за адресою: РФ, Республіка Татарстан, м. Зеленодольськ, вул. Привокзальна, 4».
Проект договору, запропонований ТОВ наведеного не містить.
Відповідач у висновку зазначив, що з метою підтвердження чи спростування встановлених порушень в ході моніторингу позивачу через електронну систему закупівель надано відповідний запит. Відповідь позивача, на переконання Управління Держаудитслужби, не свідчить про відсутність порушень із зазначеного питання.
Щодо зазначеного колегія суддів погоджується з судом першої інстанції, що Управлінням Держаудитслужби взяті до уваги виключно положення тендерної документації і не врахований зміст пропонованого проекту договору підряду, додатку до договору «Специфікація на устаткування, що не монтується», де у позиції номер 4 холодильник фармацевтичний без маркування, у кількості - 3 штуки, вартість за одиницю - 46580,00 грн, загальна вартість - 139740,00 грн /т.1, а.с.207/ та листа ТОВ «Укрбудпроетусіті» від 20.09.2023 /т.1, а.с.210/.
Отже, відповідач не врахував усіх обставин проведення процедури закупівлі робіт по об`єкту: «Капітальний ремонт будівлі дитячого відділення комунального підприємства (код ДК 021:2015: 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт), неповно вивчив тендерну документацію учасника ТОВ, що призвело до помилкових висновків моніторингу процедури закупівлі.
Відповідно, висновок відповідача про порушення позивачем абзаців 3, 8 підпункту 1 пункту 44 Постанови №1178 щодо наявності в тендерній пропозиції товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, є хибним, зробленим без урахування всього обсягу і повного змісту тендерної пропозиції.
Водночас колегія суддів ураховує, що за інформацією, наведеною позивачем у відзиві на апеляційну скаргу, проектною організацією на вимогу Замовника внесені відповідні зміни до Специфікації обладнання розділу «Технологічні рішення», які не змінюють технічні рішення прийняті в проекті та вартісні показники об`єкту.
Придбання холодильника буде здійснюватися за параметрами, зазначеними в проекті серед постачальників, які працюють в Україні, в межах кошторисної вартості, визначеної в кошторисній документації проекту.
Останні новини
17 квіт.
Внесено зміни до Особливостей: доповнено пункт 1317 квіт.
Звіт ДКСУ за 1 квартал 2025 року про зупинення операцій з бюджетними коштами17 квіт.
⏰ 17 квітня об 11:00 почнеться зустріч щодо інформатизації в закупівлях17 квіт.
АМКУ розглядає проблемні моменти щодо закупівель послуг з управління небезпечними відходами17 квіт.
Деякі питання державного регулювання цін на лікарські засоби