Чому не варто виходити за межі Ліцензійних умов, якщо такі наявні для предмета закупівлі?
Витяг із рішення Органу оскарження № 11474-р/пк-пз від 02.07.2024: Скаржник зазначає, що відповідно до Документації вимагається: "…Довідка про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та будуть залучені до виконання робіт, що є предметом закупівлі. Загальна кількість працівників, включених до довідки, повинна бути не менше 4-х осіб (без врахування адміністративного персоналу: бухгалтерів, економістів, юристів тощо)…".
Скаржник зазначає, що основним документом, який регулює сферу протипожежних послуг є Постанова № 852. Беручи до уваги предмет закупівлі в даному випадку щодо наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід як Замовник, так і учасники зобов’язані керуватися пунктами 14-15 підрозділу "Кадрові вимоги" розділу "Вимоги щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень" Ліцензійних умов. При цьому, абзацом четвертим пункту 15 Ліцензійних умов кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб.
Замовник зазначає, що за змістом вказаних Ліцензійних вимог регулюється відносини між органом ліцензування та ліцензіатом з питань отриманням останнім ліцензії що підлягає ліцензуванню (згідно переліку послуг і робіт протипожежного призначення, що підлягають ліцензуванню, затверджених постановою КМУ від 23 листопада 2016 №852). Отже, вичерпний перелік документів та вимог до ліцензіата встановлених пунктами 14-16 Ліцензійних умов безпосередньо стосується питання отримання таким ліцензіатом відповідної ліцензії.
Проте, таке право не доводить можливість надання послуг (виконання робіт) на належному рівні якісно та своєчасно, а також інших супутніх робіт/послуг, що входить до предмета закупівлі. Ліцензійними умовами не встановлюються обмеження щодо додаткових документів для учасників публічних закупівель, що встановлюються Замовниками за змістом тендерної документації.
В ході розгляду скарги АМКУ встановлено, що вимога Документації в частині загальної кількості працівників, включених до довідки, повинна бути саме не менше 4-х осіб (без врахування адміністративного персоналу: бухгалтерів, економістів, юристів тощо), не узгоджується з вимогами чинного законодавства в цій частині. Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Детально із рішенням Органу оскарження можна ознайомитися у закупівлі UA-2024-06-10-006706-a
Останні новини
19 серп.
Наказ Міністертва економіки, довкілля та сільського господарства України про авторизацію електронного майданчика ТОВ «ТЕНДЕР 360»19 серп.
Деякі питання надання додаткової підтримки на оплату послуг з постачання та розподілу електричної енергії або покриття витрат на альтернативні джерела енергозабезпечення отримувачам пільг і житлових субсидій19 серп.
Про внесення зміни до пункту 13 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування19 серп.
Замовник повторно відміняє торги та паралельно оголошує нову закупівлю: в чому ризик18 серп.
Набули чиності зміни до Інструкції щодо застосування економічної класифікації видатків бюджету