Локалізація у публічних закупівлях
Під час закупівлі товарів, робіт та послуг замовнику також потрібно врахувати таке поняття як «локалізація». Перше, що спадає на думку: що це таке ? Якщо простими словами, то «локалізація» полягає в тому, що виробнику потрібно підтвердити ступеня локалізації виробництва товару, а саме виробник має підтвердити, що у складовій виробленого товару є українські складові (або послуги або запчастини тощо). Так, дане питання доволі не просте, а норми, які стосуються підтвердження ступеня локалізації виробництва Товару зазнають час від часу змін. Тому, замовник стикається із рядом питань: від теоретичних (що таке локалізація та як і ким вона розраховується) до більш практичних (чи у всіх закупівлях необхідно застосовувати ступінь локалізації, як правильно сформувати вимогу до учасника та як його надалі перевірити, коли можна здійснювати закупівлю без підтвердженого ступеню локалізації). Тому, у наведених статтях замовник знайде відповідь на основні питання, які стосуються локалізації.
Останні матеріали
02 квіт.
Що таке інформатизація31 берез.
Які обґрунтування необхідно готувати під час здійснення публічних закупівель27 берез.
Дорожня карта закупівельника для проведення відкритих торгів з контрольними точками20 берез.
Що слід розуміти під інформацією про використання публічних коштів та короткий алгоритм оприлюднення інформації на Є-Data19 берез.
Які рішення приймаються уповноваженою особою в процесі роботи та які приклади документів для цього знадобляться: зведений перелік
Зміст
- §Вступ
- 1.Загальні положення здійснення публічних закупівель
- 2.Організація закупівельної діяльності замовника
- 3.Планування закупівель
- 4. Локалізація у публічних закупівлях
- 5.Допорогові закупівлі: особливості та правила проведення
- 6.Види надпорогових закупівель, які визначенні Особливостями
- 7.Договір у публічних закупівлях та порядок змін його умов.
- 8.Контроль публічних закупівель
- 9.Відповідальність у публічних закупівлях