Локалізація у публічних закупівлях
Під час закупівлі товарів, робіт та послуг замовнику також потрібно врахувати таке поняття як «локалізація». Перше, що спадає на думку: що це таке ? Якщо простими словами, то «локалізація» полягає в тому, що виробнику потрібно підтвердити ступеня локалізації виробництва товару, а саме виробник має підтвердити, що у складовій виробленого товару є українські складові (або послуги або запчастини тощо). Так, дане питання доволі не просте, а норми, які стосуються підтвердження ступеня локалізації виробництва Товару зазнають час від часу змін. Тому, замовник стикається із рядом питань: від теоретичних (що таке локалізація та як і ким вона розраховується) до більш практичних (чи у всіх закупівлях необхідно застосовувати ступінь локалізації, як правильно сформувати вимогу до учасника та як його надалі перевірити, коли можна здійснювати закупівлю без підтвердженого ступеню локалізації). Тому, у наведених статтях замовник знайде відповідь на основні питання, які стосуються локалізації.
Останні матеріали
05 черв.
Сертифікат якості та сертифікат відповідності: що це та яку інформацію можуть підтвердити03 черв.
Що слід розуміти під оцінкою тендерних пропозицій та електронним аукціоном30 трав.
Чи повинні замовники вимагати в ТД та / або в ЕСЗ від учасників підтвердження по пп.2 п.45 Особливостей27 трав.
На які предмети закупівлі не поширюється дія Закону27 трав.
Моніторинг закупівлі: покроковий алгоритм дій замовника
Зміст
- §Вступ
- 1.Загальні положення здійснення публічних закупівель
- 2.Організація закупівельної діяльності замовника
- 3.Планування закупівель
- 4. Локалізація у публічних закупівлях
- 5.Допорогові закупівлі: особливості та правила проведення
- 6.Види надпорогових закупівель, які визначенні Особливостями
- 7.Договір у публічних закупівлях та порядок змін його умов.
- 8.Контроль публічних закупівель
- 9.Відповідальність у публічних закупівлях