Локалізація у публічних закупівлях

0
65

Під час закупівлі товарів, робіт та послуг замовнику також потрібно врахувати таке поняття як «локалізація». Перше, що спадає на думку: що це таке ? Якщо простими словами, то «локалізація» полягає в тому, що виробнику потрібно підтвердити ступеня локалізації виробництва товару, а саме виробник має підтвердити, що у складовій виробленого товару є українські складові (або послуги або запчастини тощо). Так, дане питання доволі не просте, а норми, які стосуються підтвердження ступеня локалізації виробництва Товару зазнають час від часу змін. Тому, замовник стикається із рядом питань: від теоретичних (що таке локалізація та як і ким вона розраховується) до більш практичних (чи у всіх закупівлях необхідно застосовувати ступінь локалізації, як правильно сформувати вимогу до учасника та як його надалі перевірити, коли можна здійснювати закупівлю без підтвердженого ступеню локалізації). Тому, у наведених статтях замовник знайде відповідь на основні питання, які стосуються локалізації. 

#вимоги замовника#локалізація у закупівлях#основи закупівель

Останні матеріали

Зміст

Публічна офертаПолітика конфіденційностіДля авторівКонтакти

© 2025 TNDR. Освітня платформа у сфері публічних (державних) закупівель. ТНДР.

Visa & Mastercard