онлайн-навчання

Конкурентні закупівлі та закупівлі за Постановою: коли, що та як застосовувати

Здійснення закупівель в умовах воєнного стану викликає чимало запитань. На навчанні детально розберемо, як проводити публічні закупівлі в умовах воєнного стану: від визначення предмету закупівлі до звітування, від закупівель за Постановою № 169 до конкурентних закупівель згідно із Законом. Дане навчання сформоване таким чином, щоб поновити, структурувати свої знання у сфері публічних закупівель та врахувати усі особливості їх здійснення в умовах воєнного стану.
Це комплексна навчальна программа для фахівців з публічних закупівель та тих, на кого покладені функції проведення публічних закупівель
Розглянемо усі варіанти здійснення закупівель в умовах воєнного стану. А також відповімо на запитання від слухачів

Програма навчання
4 блоки
980 грн.
23 травня о 10:00
Вартість навчання. Також є можливість придбати навчання разом з 3-х місячною передплатою на платформу TNDR. та консультаціями за 1580 грн
Починаємо 23 травня о 10:00. Кожного навчального дня вам буде надходити посилання для входу у ZOOM. Після навчання вам надійде його запис
Онлайн
Навчання проходитиме онлайн в Zoom протягом 5 днів з 10:00 до 12:00. Початок 23 травня. Після навчання ви отримаєте запис та корисні матеріали
Для кого це навчання
Навчання буде корисним для: уповноважених осіб та осіб, які є відповідальними за закупівлі в умовах воєнного стану з/без досвіду
Про що ви дізнаєтесь
Чим керуватися під час здійснення закупівель в умовах воєнного стану
Як проводити закупівлі відповідно до Постанови № 169
Як проводити конкурентні закупівлі в умовах воєнного стану
Особливості планування та визначення предмета закупівлі в умовах воєнного стану
План навчання
день І. онлайн-навчання
Визначення предмета закупівлі. Планування. Актуальна законодавча основа закупівель
Згадаємо які нормативно-правові акти регулюють визначення предмета закупівлі та планування закупівель, проаналізуємо як визначати предмет закупівлі, обговоримо чи додавати воєнні закупівлі із закупівлями за Законом, розглянемо практику моніторингу щодо планування закупівель. Розставимо крапки над «і» щодо застосування Постанови № 169 та Закону.

Визначення предмета закупівлі:
  • НПА, які регулюють визначення предмета закупівлі;
  • правила визначення предмета закупівлі товарів та послуг;
  • особливості визначення предмета закупівлі робіт;
  • особливості визначення предмета закупівлі поточного ремонту;
  • як визначати предмет закупівлі лікарських засобів та медичних виробів.

Планування закупівель:
  • НПА, які регулюють планування закупівель;
  • алгоритм здійснення планування на рік;
  • практика моніторингів щодо планування закупівель;
  • рекомендації уповноваженого органу щодо планування;
  • чи додавати воєнні закупівлі із закупівлями за Законом.

Обираємо чим керуватися під час здійснення закупівель в умовах воєнного стану:
  • НПА, які регулюють публічні закупівлі в умовах воєнного стану;
  • ризики застосування Постанови № 169;
  • ризики застосування Закону;
  • поради щодо здійснення закупівель в умовах воєнного стану.

Тестування за результатами блоку навчання.

Направлення матеріалів для закріплення отриманих знань.
день ІІ. онлайн-навчання
Особливості застосування Постанови № 169
Проаналізуємо алгоритми закупівель до та від 50 тис. грн, розглянемо хто має проводити закупівлі згідно з Постановою № 169, поговоримо про строки дії договору, який укладається відповідно до Постанови № 169, проаналізуємо рекомендаційний лист Уповноваженого органу щодо здійснення закупівель в умовах воєнного стану тощо.

Особливості застосування Постанови № 169:
  • хто проводить закупівлі згідно Постанови № 169;
  • алгоритм здійснення закупівель до 50 тис. грн з використанням ЕСЗ;
  • алгоритм здійснення закупівель до 50 тис. грн без використанням ЕСЗ;
  • алгоритм здійснення закупівель від 50 тис. грн;
  • строки оприлюднення інформації та документів в електронній системі закупівель;
  • який строк дії договору зазначати та чому;
  • аналіз рекомендаційного листа Мінекономіки;
  • чи необхідно перевіряти постачальника / надавача послуг / виконавця робіт;
  • де перевірити інформацію про постачальника / надавача послуг / виконавця робіт;
  • в яких випадках можна укласти договір відповідно до Постанови № 169 застосувавши статтю 631 ЦКУ;
  • реєстрація договорів у Казначействі: на що звернути увагу;
  • що означає для закупівельників продовження воєнного стану в Україні.
Як оприлюднити звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель за новими правила. Як полегшити собі роботу в частині оприлюднення звітів після завершення воєнного стану. Як бути замовнику, якщо помилково не оприлюднили договір з додатками до нього під час оприлюднення звіту.

Тестування за результатами блоку навчання.

Направлення матеріалів для закріплення отриманих знань.
день ІІІ. онлайн-навчання
Закупівлі до 50 тис. Спрощені закупівлі
Обговоримо варіанти здійснення закупівель до 50 тис. грн відповідно до Закону та їх алгоритми, розглянемо які документи має зробити УО під час проведення спрощеної закупівлі, проаналізуємо технічні особливості здійснення спрощених закупівель та надамо рекомендації щодо встановлення вимог до учасників

Закупівлі до 50 тис. грн відповідно до Закону:
  • способи здійснення закупівель до 50 тис. грн;
  • алгоритм закупівель через електронний каталог;
  • технічний функціонал закупівлі через електронний каталог;
  • алгоритм проведення допорогової закупівлі;
  • поради щодо закупівель без використання електронної системи закупівель;

Спрощені закупівлі:
  • алгоритм проведення спрощеної закупівлі;
  • технічні особливості проведення спрощеної закупівлі;
  • документи, які має підготувати УО для проведення спрощеної закупівлі;
  • рекомендації щодо встановлення вимог до учасників.

Тестування за результатами блоку навчання.

Направлення матеріалів для закріплення отриманих знань.
день ІV. онлайн-навчання
Відкриті торги. Переговорна процедура. Звітування
Оновимо у пам’яті алгоритм здійснення відкритих торгів та переговорної процедури закупівлі, надамо рекомендації щодо встановлення вимог до учасників та переможця, проаналізуємо практику ДАСУ, відповімо на усі запитання щодо звітування про виконання договорів про закупівлю

Відкриті торги
  • покроковий алгоритм проведення;
  • як завантажити додаткові документи до повідомлення про намір укласти договір про закупівлю;
  • документи, які має підготувати УО для проведення відкритих торгів;
  • ризики проведення відкритих торгів в умовах воєнного стану;
  • рекомендації щодо встановлення вимог в період воєнного стану;
  • практика ДАСУ щодо основних порушень замовників під час проведення відкритих торгів;

Переговорна процедура закупівлі:
  • порядок здійснення переговорної процедури закупівлі;
  • особливості вимог до учасників в умовах воєнного стану;
  • головні порушення замовників під час проведення переговорної процедури закупівлі.

Звітування про виконання договорів:
  • чи потрібно оприлюднювати звіт про виконання договору про закупівлю за договорами до 50 тис. грн?;
  • як прозвітувати про договір про закупівлю, який взагалі не виконувався?;
  • як рахувати строки для звітування про виконання договору про закупівлю у разі його розірвання?;
  • чи потрібно робити додаткову угоду, якщо договір про закупівлю виконано не в повному обсязі?;
  • як відраховувати строки для звітування про виконання договору про закупівлю?;
  • чи зазначати інформацію про країну походження у звіті про виконання договору про закупівлю?;
  • претензійно робота за договором про закупівлю: чи потрібно звітувати про його виконання?;
  • чи можуть аудитори здійснювати моніторинг закупівель після оприлюднення звіту про виконання договору про закупівлю?;
  • відповідальність за неоприлюднення або порушення строків оприлюднення звіту про виконання договору про закупівлю.

Тестування за результатами блоку навчання.

Направлення матеріалів для закріплення отриманих знань.
день V. онлайн-навчання
Відповіді на запитання
Підведемо підсумки пройденого навчання. Пройдемо загальне тестування за результатами повного курсу навчання. Розберемо питання, які залишились.
Хто буде проводити навчання

Анна Селютіна

експерт з публічних закупівель

З 2014 року почала працювати у сфері державних закупівель з боку учасника. Протягом 2017–2018 років працювала в будівельній компанії комерційним директором з питань публічних закупівель, вирішувала питання про економічну ефективність участі в торгах, займалася перевіркою тендерних пропозицій, підготовкою скарг до Колегії АМКУ та представляла інтереси компанії під час розгляду скарг, організовувала роботу на об'єктах, контролювала виконання умов договорів. З 2019 по березень 2022 була головним редактором Радника в сфері державних закупвель, була автором публікацій щодо публічних закупівель та спікером на навчаннях для учасників та замовників. З березня 2022 - незалежний експерт, ініціатор платформи TNDR.

Олександр Наріжний

фахівець відділу розвитку державних закупівель майданчика Zakupki.Prom.ua

Фахівець з розвитку державних закупівель майданчика Zakupki.Prom. Більше 3 років займається організацією та проведенням навчальних заходів (семінарів, вебінарів, форумів) для замовників. Також є автором статей та методичних рекомендацій у сфері публічних закупівель.

Кожен учасник отримає
Якісний матеріал під час навчання та відповіді на свої питання. Запис навчання, презентації лектора та безліч корисних матеріалів
Сертифікат про проходження навчання
онлайн-книгу "Закупівельник в умовах воєнного стану" та найактуальніші зразки документів
3 місяці консультацій та доступу до платформи TNDR., за умови придбання відповідного пакету (запис на консультацію здійснюється у формі, після перевірки доступу до послуги вас набере фахівець)
Купити навчання по рахунку
Буду оплачувати онлайн
Навчання+передплата по рахунку
лише навчання
980 грн
Придбати
Ви згодні за нашою політикою конфіденційності
Ви згодні за нашою політикою конфіденційності
Click to order
Ваше замовлення
Total: 
Ви згодні з нашою політикою конфіденційності