[онлайн 24-28 лютого] Основи публічних закупівель для уповноважених осіб
Публічні закупівлі товарів, робіт та послуг проводяться для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Закупівельна діяльність регулюється великою кількістю нормативно-правових актів, серед яких є основні та спеціальні. Уповноважена особа для ефективної організації закупівель та прийняття правомірних рішень, має осягнути значний обсяг інформації, навички роботи з електронною системою, взаємодією з іншими підрозділами замовника, контролюючими органами тощо.
Звісно, що важко одразу налагодити всі робочі процеси, особливо коли необхідно на постійній основі задовільняти нагальні потреби підприємтсва, відстежувати та впроваджувати законодавчі новації тощо. Тому, дане онлайн навчання, на якому протягом трьох днів системно розглядатимуться основни публічних закупівель, допоможе уповноваженій особі скласти загальне уявлення про те, що таке закупівлі, як правильно організовувати свою роботу, які види закупівель існують, як їх планувати та проводити тощо.
Коли та де буде навчання
Навчання буде онлайн в Zoom протягом 3 днів у визначений час. 24, 26 та 28 лютого. Кожен день ви отримуватимите завдання для закріплення нових знань
Передплачуйте платформу TNDR. та отримуйте доступ до всіх онлайн-навчань БЕЗКОШТОВНО і багато іншого - деталі. Вартість навчання окремо- 600 грн
Зустрічатимемось 24, 26 та 28 лютого у визначений час. Кожний день навчання на ваш email направлятиметься посилання на ZOOM. Після навчання на платформі буде його запис
Для кого це навчання
Навчання буде корисним для уповноважених осіб, які мають досвід роботи або тільки починають працювати з публічними закупівлями, керівникам замовників, юристам тощо
Про що ви дізнаєтесь
Основні принципи публічних закупівель, вимоги до їх процедення та нюанси організації процесів пов'язаних із діяльністю уповноваженої особи
Види закупівель та порядок обрання найкращого варіанту в кожному конкретному випадку. Деталі процесу планування та проведення кожного виду закупівель
Як ефективно організувати закупівельний процес, з урахуванням всіх нормативних вимог та правильно взаємодіяти з контролюючими органами
План навчання
ДЕНЬ 1. Загальні положення про публічні закупівлі та організація закупівельної діяльності замовника
Уповноважені / відповідальні особи дізнаються про те, що таке публічні закупівлі, які принципи встановленні щодо їх здійснення та які нормативно – правові акти регулюють проведення закупівель. Проаналізуємо законодавчі норми та отримаємо відповіді на питання: хто такий замовник та учасник з точки зору Закону, що таке електронна система закупівль та авторизовані майданчики. Також, розглянемо все що стосується уповноваженої / відповідальної особи її призначення, функцій та обов’язків, організації роботи та взаємодії із іншими структурними підрозділами замовника, що та коли має готувати закупівельник для здійснення закупівлі та багато іншого.
ДЕНЬ 2. Планування закупівель та проведення «допорогових» закупівель
Розглянемо алгоритм планування закупівель товарів, робіт та послуг та всі його складові: визначення потреби, предмету закупівлі та його очікуваної вартості, види закупівель та вартісні межі тощо. Розберемо заборони під час здійснення публічних закупівель, а також, поговоримо про «допорогові» закупівлі та порядок їх проведення.
ДЕНЬ 3. Проведення «надпорогових» закупівель та контроль у публічних закупівлях
Коротко зупинимось на всіх видах «надпорогових» закупівель: відкриті торги, закупівлі через електронний каталог тощо. Розглянемо, що таке договір у публічних закупівля, які види договорів можуть укладатися за результатами тої чи іншої закупівлі та який порядок внесення змін до таких договорів. Окрім цього, проаналізуємо законодавчі норми на предмет того, хто ж здійснює контроль публічних закупівль, які повноваження та функції кожного із таких органів. І на останок звернемо увагу на відповідальність, яка визначена законодавцем за порушення у сфері публічних закупівель.
В кінці кожного заняття розбиратимемо питання та практичні ситуації закупівельників по темі.
Хто буде проводити навчання

Марія Бречко /адвокат, експерт з публічних закупівель/
Адвокат, практик закупівель. З 2002 року працювала в Рівнеоблененрго, досвід у галузі електроенергетиці більше 20 років. Здійснювала правовий супровід закупівель згідно з вимогами національного законодавства. Незалежний експерт з публічних закупівель, з командою TNDR.
Кожен учасник отримає
Якісний матеріал під час онлайн зустрічі та відповіді на свої запитання. Запис онлайн зустрічі, корисні посилання та презентації лектора
Іменний сертифікат про проходження навчання
Передплатники додатково отримують безкоштовні телефонні консультації, доступ до статей, прикладів документів, книги, відеоуроків
Запис на навчання
Щоб отримати посилання для входу у вебінарну кімнату в день навчання необхідно записатись на навчання у формі нижче. До зустрічі на навчанні!
Для передплатників TNDR. участь у онлайн-навчаннях безкоштовна, просто заповніть форму та натиність на кнопку нижче, і в день навчання ми надішлемо вам посилання для входу у вебінарну кімнату на електронну пошту:
пов'язані статті
13 лют.
Чи варто вважати дійсним договір, який не зареєстрований в органах Казначейства12 лют.
Вимоги які ускладнюють тендерну документацію: аналіз доцільності, практика АМКУ, ДАСУ та суду та загальні рекомендації12 лют.
Як сформувати обґрунтування технічних та якісних характеристик, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі12 лют.
Що змінилося в оновлених прикладах тендерних документацій11 лют.
12 тестів щодо кваліфікаційних критеріїв в тендерній документації