[онлайн 10 грудня] Зустріч з представником Казначейства: завершуємо бюджетний період без помилок
Завершення бюджетного періоду та початок нового завжди супроводжується певними складнощами, які можуть бути пов’язані з недоплатою або переплатою за діючими договорами, продовженням договорів про закупівлю на 20%, реєстрацією договорів у наступному бюджетному періоді, особливостями взаємодії з органами Казначейства за довгостроковими договорами тощо. Тож на цьому онлайн-навчанні допоможемо розставити усі крапки над «і» разом із представником Казначейства, а також отримати корисні лайфхаки для побудови ефективної взаємодії.
Коли та де буде зустріч
Зустріч проходитиме online в Zoom 10 грудня. Починаємо о 13:00
Передплачуйте платформу TNDR. та отримуйте доступ до всіх онлайн-навчань БЕЗКОШТОВНО і багато іншого - деталі. Вартість навчання окремо- 200 грн
Зустрінемося 10 грудня о 13:00. Посилання для підлючення до вебінару нижче. Після зустрічі на платформі буде її запис
Для кого ця зустріч
Навчання буде корисним для уповноважених осіб, які мають досвід роботи або тільки починають працювати з публічними закупівлями, керівникам замовників, юристам тощо
Про що ви дізнаєтесь
Як успішно завершити бюджетний, 2024, рік
Особливості взаємодії з органами Казначейства
Рекомендації від представника органу Казначейства
План зустрічі
- Зняття бюджетних зобов’язань: процес, способи та покрокова інструкція для замовника
- Розірвання договору про закупівлю в односторонньому порядку: що подати до органів Казначейства
- Дії замовника у разі наявності переплати при розрахунках за товар, роботи чи послуги
- Як пришвидшити оплату за товари, роботи чи послуги
- Оплата за товари, роботи чи послуги не було проведено у 2024 році, чи можна здійснити її у 2025 році та хто має на це право
- Чи можливо у 2025 році зареєструвати бюджетні зобов’язання та провести оплату за товари, роботи чи послуги отримані у 2024 році
- Казначейство відмовляє у реєстрації бюджетних зобов’язань: дії замовника
- Повноваження казначейства щодо реєстрації бюджетних зобов’язань щодо кожного виду закупівлі
- Строки реєстрації бюджетних зобов’язань на 2025 рік
- Які помилки або невідповідності можуть призвести до відмови від реєстрації бюджетних зобов’язань
- Укладено довгостроковий договір про закупівлю: на що звернути увагу
- Реєстрація бюджетних зобов’язань щодо закупівлі товарів, робіт та послуг у сфері інформатизації
В кінці навчання розбиратимемо ситуації та питання закупівельників по темі.
Хто буде проводити зустріч
Представник Державної казначейської служби України
Запрошуємо представників державних органів, щоб вони змогли відповісти на ваші питання щодо реалізації певних процесів та порядку взаємодії уповноважених осіб з цими органами
Кожен учасник отримає
Якісний матеріал під час онлайн зустрічі та відповіді на свої запитання. Запис онлайн зустрічі, корисні посилання та презентації доповіді
Іменний сертифікат про проходження навчання
Передплатники додатково отримують безкоштовні телефонні та письмові консультації, доступ до статей, прикладів документів, книги, відеоуроків
Запис на зустріч
Щоб отримати посилання для входу у вебінарну в день навчання необхідно записатись на навчання у формі нижче. До зустрічі на навчанні!
Для передплатників TNDR. участь у онлайн-навчаннях безкоштовна, навчання почнеться о 13:00, просто переходьте за посиланням нижче:
пов'язані статті
25 груд.
Дії замовника для проведення оплати за товари / послуги, які безперебійно отримуються в грудні та що робити у разі недоплати або переплати24 груд.
Чи можна здійснити у 2025 році оплату за товари, роботи чи послуги, яку не було проведено у 2024 році? Які замовники мають на це право?11 груд.
Зустріч з представником Казначейства: завершуємо бюджетний період без помилок05 груд.
Як використати кошти, що залишились в кінці року02 груд.
Особливості закупівлі за кредитні кошти