Замість листа про надання інформації – рекомендації замовнику від Національної поліції: дії замовника
Останнім часом, стала розповсюдженою практика надсилання поліцією листів підприємствам, установам, організаціям державного сектору економіки, з проханням вчинити певні дії стосовно дотримання вимог законодавства у сфері публічних закупівель. Для отримувачів даних «рекомендаційних» листів незрозуміло – як саме на їх реагувати та чи потрібно реагувати взагалі. У даній статті проаналізуємо правову природу рекомендаційних листів від органів поліції та надамо поради замовникам щодо їх дій, у випадку отримання подібних листів.
Для того, щоб зрозуміти правову природу «рекомендаційних»листів поліції, слід описати орієнтовну структуру такого «рекомендаційного» листа, яку можна умовно поділити на вступну, описову та прохальну.
У вступній частині зазначається про те, що поліція, відповідно до покладених на неї завдань здійснює профілактичну діяльність, спрямовану на запобігання вчиненню правопорушень, а також вживає заходи з метою виявлення кримінальних, адміністративних правопорушень, що закріплено у підпунктах 1, 2, 3 частини 1 статті 23 Закону України «Про Національну поліцію».
У описовій частині листа зазначаються ті обставини, які на думку поліції можуть свідчити про наявність порушень у сфері публічних закупівель або про наявність причин і умов, що сприяють вчиненню правопорушень у майбутньому. Наприклад, у описовій частині листа, можливі зазначення про наявність недоліків у тендерній документації або у тендерній пропозиції учасника.
пов'язані статті
29 листоп.
Зведений перелік рішень, які приймаються уповноваженою особою за Законом з урахуванням Особливостей19 жовт.
Адміністративна відповідальність за укладення прямого договору по виключеннях09 жовт.
Які органи мають повноваження щодо перевірки закупівель та притягнення до відповідальності УО27 верес.
Тимчасова слідча комісія при Верховній Раді України з питань розслідування можливих порушень законодавства при здійсненні публічних закупівель під час війни21 серп.
Дискримінаційні вимоги в частині підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів: практика АМКУ