Статті

Ризики пристосування предмета закупівлі до Постанови № 590

3
911

Замовники здійснюючи закупівлі товарів, робіт та послуг у досить не простий на разі час мають врахувати вимоги чинного національного законодавства та як би не було «сумно», але і мають дбати про те, щоб потенційним постачальникам товарів, виконавцям робіт та надавачам послуг за результатами таких закупівель була в подальшому проведена оплата. І непоодинокими випадками є те, що замовники задля оплати за товар, роботи чи послуги пристосовують назву предмету закупівлі до постанови Кабміну № 590 від 09.06.2021 «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану» (зі змінами) (надалі – Постанова № 590).

Що ж визначено  Постановою № 590?

Постановою № 590 визначений механізм виконання в особливому режимі повноважень Казначейством та органами Казначейства, пов'язаних із здійсненням казначейського обслуговування бюджетних коштів та коштів інших клієнтів в умовах воєнного стану в Україні або в окремих її місцевостях.  

У відповідності до пункту 19 зазначеної Постанови № 590 Казначейство й органи Казначейства здійснюють платежі за дорученнями клієнтів з урахуванням ресурсної забезпеченості єдиного казначейського рахунка в трьох визначених черговостях.

І ось, у цьому і полягає ситуація, що замовники задля проведення оплати за товар, роботи чи послуги, враховуючи, що на сьогоднішній день органи казначейства здійснюють оплати, як правило лише за видами видатків, які передбаченні першою та другою чергами, вказують назву предмету закупівлі, яка б відповідала назві тих послуг, товарів чи робіт, які підпадають до оплати у першу чи другу черги, які визначені Постановою № 590.

пов'язані статті