Статті

Повний супровід при проведенні відкритих торгів

2

Послуга
79

Проведення відкритих торгів є відповідальним і багатогранним процесом, який вимагає неухильного дотримання законодавчих норм, врахування постійних змін у сфері публічних закупівель та специфіки кожного предмета закупівлі, що можуть ускладнювати роботу. Тож пропонуємо послугу повного супроводу проведення відкритих торгів або окремих етапів.  

Ключове про супровід

Супроводжуватимуть вашу закупівлю досвідчені фахівці, які зможуть забезпечити ефективні рішення для будь-якої ситуації та результативність в проведенні конкретної закупівлі.

повний супровід це комплексна послуга, що включає всі необхідні дії та документи для проведення закупівлі

вартість повного супроводу відкритих торгів залежить від предмета закупівлі 

послуга надається без затримок, а ще в подарунок ви отримаєте 1 місяць повного доступу до платформи TNDR.

Деталі про послугу

Повний супровід проведення відкритих торгів передбачає мінімальну участь уповноваженої особи в процесі. Ми забезпечимо ефективне проведення закупівлі на всіх етапах, в послугу включено: 

  • визначення очікуваної вартості закупівлі шляхом підготовки запиту потенційним учасником та її подальший розрахунок 
  • узгодження технічних характеристик предмета закупівлі 
  • формування тендерної документації 
  • підготовка протоколу про затвердження та оприлюднення змін до річного плану, тендерної документації та оголошення про проведення відкритих торгів 
  • оприлюднення річного плану, оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації (за бажанням замовника) 
  • відповіді на звернення / вимоги учасників (у разі потреби) та підготовка відповідного протоколу 
  • розгляд тендерної(их) пропозиції(й) учасника(ів) 
  • надання 24 годин (у разі наявності підстав) та підготовка відповідного протоколу  
  • відхилення тендерної(их) пропозиції(й) учасника(ів) (у разі наявності підстав) та підготовка відповідного протоколу 
  • визначення переможця процедури закупівлі та підготовка відповідного протоколу 
  • перевірка документів переможця 
  • перевірка договору про закупівлю перед підписанням 
  • оприлюднення договору про закупівлю (за бажанням замовника) 

Як ми працюємо

Щоб почати процес надання послуги вам потрібно заповнити форму нижче з інформацією про вас та ваше замовлення. Далі:

  1. ми зв'яжемось з вами для уточнення деталей; 
  2. за вашою закупівлею буде призначено відповідального фахівця, що буде нею займатись; 
  3. будуть підготовлені усі необхідні документи, які враховуватимуть специфіку вашого підприємства, нюанси щодо предмета закупівлі та актуальне законодавства; 
  4. на кожному етапі проведення закупівлі відповідальний фахівець буде виконувати відповідні дії вам потрібно буде лише оприлюднювати інформацію (за вашим бажанням, фахівець візьме на себе і оприлюднення інформації); 
  5. після виконання усіх необхідних заходів ви отримаєте звіт щодо проведеної роботи. 

В будь-який момент ви зможете зв'язатись з нами та отримати відповіді щодо вашого замовлення.

Як замовити супровід

Якщо ви зацікавлені в супроводі та бажаєте обсудити деталі, просто заповніть форму нижче і незабаром ви отримаєте дзвінок. З будь-яких питань телефонуйте нам за номерами (067) 106-59-00, (099) 106-59-00, (073) 106-59-00.

#вимоги замовника#відкриті торги#відхилення переможця#відхилення тендерної пропозиції#договір про закупівлю#планування закупівель#послуги для закупівельників#тендерна документація#тендерна пропозиція#учасник закупівлі

пов'язані статті

Публічна офертаПолітика конфіденційностіДля авторівКонтакти

© 2025 TNDR. Освітня платформа у сфері публічних (державних) закупівель. ТНДР.

Visa & Mastercard