Наслідки виявлення недоліків під час виконання договору про закупівлю у товарах / роботах / послугах
Виявлення недоліків у товарах, роботах чи послугах стає невід’ємною частиною прагнення до підвищення продуктивності та задоволення потреб замовників. Однак, разом із бурхливим розвитком технологій та виробничих процесів виникає питання про те, як замовникам ефективно реагувати на них? У цій статті ми розглянемо, що робити замовнику, якщо ним під час виконання договору про закупівлю виявлено недоліки поставленого товару / наданих послуг / виконаних робіт і зазначимо, які кроки можна зробити для мінімізації негативних наслідків виявлення недоліків.
Нажаль, договори про закупівлю не завжди виконуються належним чином, а тому, ці договори повинні передбачати механізми, які будуть стримувати сторін цього договору від його порушення та компенсаторні механізми.
У господарських договорах, механізмами, які стримують сторін договору від його порушення та забезпечують компенсаторну функцію є – господарські санкції. Суть господарських санкцій полягає в тому, що для порушника настають несприятливі економічні та / або правові наслідки.
Підставою для застосування господарських санкцій, є порушення умов договору або законодавства. Одним з найбільш розповсюджених порушень умов договору про закупівлю є постачання неякісних товарів, надання неякісних послуг / виконання неякісних робіт.
пов'язані статті
01 груд.
Порядок внесення змін до договору про закупівлю та реєстрації бюджетних зобов’язань при продовженні дії договору на наступний рік на 20%30 листоп.
Практика ДАСУ та суду щодо звітування про виконання договорів про закупівлю30 листоп.
Продовження строку дії договору про закупівлю на 20% без порушень28 листоп.
Найчастіші помилки замовника при продовженні строку дії договору про закупівлю до 20%27 листоп.
Аналіз змін до пункту 19 Особливостей: чи включати в проєкт договору про закупівлю нову підставу