Чи повинні органи Казначейства перевіряти обґрунтування замовником застосування пункту 13 Особливостей
Зміни до Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), внесені постановою Кабміну № 952 від 01.09.2023, що передбачають, зокрема, оприлюднення в електронній системі закупівель (далі – ЕСЗ) обґрунтування підстав здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей, викликали багато питань у замовників, одним із яких є:
- чи потрібно надавати документ-обґрунтування на перевірку органам Казначейства при реєстрації бюджетних зобов’язань?
Тож спробуємо розібратися яка роль органів Казначейства у виконанні замовниками нових вимог Особливостей. Але спочатку нагадаємо про вимоги до оформлення обґрунтування.
В якій формі повинно бути обґрунтування застосування п. 13 Особливостей?
пов'язані статті
01 груд.
Порядок внесення змін до договору про закупівлю та реєстрації бюджетних зобов’язань при продовженні дії договору на наступний рік на 20%29 листоп.
Зведений перелік рішень, які приймаються уповноваженою особою за Законом з урахуванням Особливостей21 листоп.
Додатково виділенні кошти: чи може замовник вважати таку закупівлю як «новий предмет» та підставою для укладання «прямого» договору16 листоп.
Приклад документів для закупівлі електричної енергії на 2024 рік16 листоп.
Не підтвердження підстав для укладення «прямих» договорів про закупівлю та інші поширені порушення: практика ДАСУ