[24 червня] Особливості здійснення закупівель медичних виробів
Потреба у здійсненні закупівель виробів медичного призначення із постійним врахуванням періодичних змін у законодавстві не є чимось новим для багатьох замовників. Та все ж широкий спектр товарів, які приховує в собі термін «медичний виріб», змушує час від часу повторно заглиблюватись у дану тематику навіть найбільш досвідчених закупівельників. А тонка межа при здійсненні закупівель виробів медичного призначення у порівнянні з іншими товарами (в тому числі й за групами кодів ДК 021:2015 за Єдиним закупівельним словником: 33600000-6 Фармацевтична продукція, 33700000-7 Засоби особистої гігієни, тощо) у частині випадків ніяк не полегшує роботу уповноваженої особи. На даному навчанні у нас буде змога більш ретельно проаналізувати значення терміну «медичний виріб», зрозуміти яким шляхом та у яких випадках замовник має змогу придбати даний товар, не порушуючи вимог законодавства. Розглянемо що саме входить в категорію медичних товарів та як відрізнити їх від інших предметів закупівлі. Які вимоги доцільно встановлювати саме до цього предмета закупівлі, а також як придбати виріб медичного призначення після відміни минулої закупівлі або у випадку, якщо закупівля не відбулася. Не менш важливим аспектом є аналіз помилок, які допоможуть уповноваженим особам прийняти вірне рішення та уникнути порушень у аналогічних випадках.
Коли та де буде зустріч
Зустріч проходитиме online в Zoom 24 червня. В день зустрічі зранку ви отримаєте лист із запрошенням на навчання, в листі буде вказано час початку та доступи для підключення
Передплачуйте платформу TNDR. та отримуйте доступ до всіх онлайн-навчань БЕЗКОШТОВНО і багато іншого - деталі. Вартість навчання окремо- 200 грн
Зустрінемося 24 червня у визначений час. В день зустрічі на ваш email буде направлено посилання на ZOOM. Після зустрічі на платформі буде її запис
Для кого ця зустріч
Дана зустріч зацікавить в основному закупівельників, котрі працюють у сфері охорони здоров’я. Також можливість почерпнути знання буде у замовників, котрі у процесі своєї діяльності стикаються з необхідністю придбання медичних виробів (в тому числі закупівля аптечок першої допомоги для закладу чи транспортних засобів організації, поновлення медичних виробів у їх складі, тощо)
Про що ви дізнаєтесь
Як правильно обрати вид закупівлі медичних виробів із врахуванням конкретних аспектів та ситуацій для замовника
Специфіку придбання виробів медичного призначення у порівнянні із закупівлею інших товарів
Аналіз позицій Органу Оскарження щодо різного роду помилок при здійсненні закупівлі медичних виробів
План зустрічі
- Визначення поняття «медичного виробу»;
- Нормативно-правові акти, що регулюють закупівлі виробів медичних призначення;
- Правила визначення предмета закупівлі медичних виробів;
- Відмінності між "медичним виробом" та "лікарським засобом";
- Визначення очікуваної вартості виробів медичного призначення та вибір методу здійснення закупівлі у відповідності до вимог законодавства;
- Закупівля медичних виробів без використання ЕСЗ;
- Особливості здійснення закупівлі виробів медичного призначення шляхом використання електронного каталогу;
- Формування тендерної документації та проєкту договору для закупівлі медичних виробів;
- Внесення змін до істотних та неістотних умов договору щодо предмету закупівлі виробів медичного призначення;
- Огляд специфічних запитань щодо здійснення закупівлі медичних виробів;
- Розгляд практики АМКУ щодо здійснення закупівель виробів медичного призначення;
- Відповіді на запитання.
Хто буде проводити зустріч
Ольга Вайс /практик публічних закупівель/
Досвід у закупівлях з боку замовника, а саме, медичного закладу, з 2016 року. Практик, проводила закупівлі всіх видів та різного роду складності, закуповувала лікарські засоби, медичні вироби, комунальны послуги тощо. Незалежний спеціаліст з публічних закупівель, з командою TNDR.
Кожен учасник отримає
Якісний матеріал під час онлайн зустрічі та відповіді на свої запитання. Запис онлайн зустрічі, корисні посилання та презентації лектора
Іменний сертифікат про проходження навчання
Передплатники додатково отримують безкоштовні телефонні консультації, доступ до статей, прикладів документів, книги, відеоуроків
Запис на зустріч
Щоб отримати посилання для входу у вебінарну в день навчання необхідно записатись на навчання у формі нижче. До зустрічі на навчанні!
Для передплатників TNDR. участь у онлайн-навчаннях безкоштовна, просто заповніть форму та натиність на кнопку нижче, і в день навчання ми надішлемо вам посилання для входу у вебінарну кімнату на електронну пошту. Якщо ви купили тільки це навчання, теж необхідно заповнити форму:
пов'язані статті
05 груд.
Чи можна здійснити закупівлю РЕБ/дронів для військової частини замовнику на підставі пп.21 п.13 Особливостей04 груд.
Використання субвенцій для закупівлі послуг з харчування учнів 1-4 класів. Які зміни необхідно внести в раніше укладений договір на харчування дітей29 листоп.
Закупівля комунальних послуг на 2025 рік28 листоп.
Чи можна договори про закупівлю продуктів харчування / медичних виробів / лікарських засобів продовжити на 20%, а потім провести закупівлю через електронний каталог27 листоп.
Специфіка здійснення закупівлі послуг з лабораторних медичних досліджень