Зміни у процесі подачі скарг до АМКУ
23 січня о 20:00 в Prozorro зміниться процес подачі скарги до АМКУ в формі електронного документа.
Постачальникам потрібно буде вносити через майданчики додаткові дані:
- заперечення (підстави подання скарги);
- обґрунтування підстав;
- докази.
Новий процес є першою частиною електронізації процесу оскарження, який здійснює ДП “Прозорро” у співпраці з АМКУ та за підтримки ЄБРР.
Електронізація та перехід до машиночитаних даних дозволить АМКУ швидше обробляти подані скарги і формувати сталу практику оскарження. Крім того, на основі аналізу скарг АМКУ планує повідомляти Міністерство економіки про виявлені проблеми у регулюванні публічних закупівель та пропонувати їхнє вирішення.
Водночас загальний процес подачі скарги, оплати, прийняття до розгляду та винесення рішення АМКУ при цьому не змінився. Дані мають бути заповнені так, щоб АМКУ міг чітко встановити підстави подання скарги та вимоги користувача.
Джерело: prozorro.gov.ua
Останні новини
17 берез.
🕒 Графік зустрічей на поточний тиждень, 17 — 21 березня 2025 року17 берез.
Оголошення про проведення відкритих торгів не містить коду ДК, що найбільш відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі поточного ремонту15 берез.
Професійні закупівлі підбили підсумки закупівель харчування через Prozorro Market15 берез.
Мінфін затвердив зміни до довідника місцевих бюджетів15 берез.
Нова інформація про способи проведення аудиту місцевих бюджетів