Зміни у процесі подачі скарг до АМКУ
23 січня о 20:00 в Prozorro зміниться процес подачі скарги до АМКУ в формі електронного документа.
Постачальникам потрібно буде вносити через майданчики додаткові дані:
- заперечення (підстави подання скарги);
- обґрунтування підстав;
- докази.
Новий процес є першою частиною електронізації процесу оскарження, який здійснює ДП “Прозорро” у співпраці з АМКУ та за підтримки ЄБРР.
Електронізація та перехід до машиночитаних даних дозволить АМКУ швидше обробляти подані скарги і формувати сталу практику оскарження. Крім того, на основі аналізу скарг АМКУ планує повідомляти Міністерство економіки про виявлені проблеми у регулюванні публічних закупівель та пропонувати їхнє вирішення.
Водночас загальний процес подачі скарги, оплати, прийняття до розгляду та винесення рішення АМКУ при цьому не змінився. Дані мають бути заповнені так, щоб АМКУ міг чітко встановити підстави подання скарги та вимоги користувача.
Джерело: prozorro.gov.ua
Останні новини
08 жовт.
Суд визнав УО винною за невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону, проте звільнив від штрафу в розмірі 25500,00 гривень07 жовт.
🕒 Графік навчань на поточний тиждень, 7 — 11 жовтня 2024 року07 жовт.
Наявність трьох АЗС на відстані до 4 км від юридичної адреси замовника: чи доцільно встановлювати таку вимогу в ТД?04 жовт.
Cхвалено проєкт розпорядження щодо Регламентів АМКУ04 жовт.
Медичні закупівлі України уклали довгострокові договори на закупівлі певних товарів