Зміни у процесі подачі скарг до АМКУ
23 січня о 20:00 в Prozorro зміниться процес подачі скарги до АМКУ в формі електронного документа.
Постачальникам потрібно буде вносити через майданчики додаткові дані:
- заперечення (підстави подання скарги);
- обґрунтування підстав;
- докази.
Новий процес є першою частиною електронізації процесу оскарження, який здійснює ДП “Прозорро” у співпраці з АМКУ та за підтримки ЄБРР.
Електронізація та перехід до машиночитаних даних дозволить АМКУ швидше обробляти подані скарги і формувати сталу практику оскарження. Крім того, на основі аналізу скарг АМКУ планує повідомляти Міністерство економіки про виявлені проблеми у регулюванні публічних закупівель та пропонувати їхнє вирішення.
Водночас загальний процес подачі скарги, оплати, прийняття до розгляду та винесення рішення АМКУ при цьому не змінився. Дані мають бути заповнені так, щоб АМКУ міг чітко встановити підстави подання скарги та вимоги користувача.
Джерело: prozorro.gov.ua
Останні новини
26 лип.
Завдяки втручанню ДАСУ скасовано тендер на ремонт дороги в Запорізькій області26 лип.
(Не) правомірне продовження строку виконання робіт25 лип.
⏰ Об 11:00 почнеться зустріч щодо закупівель для утримання та ремонту автомобільних доріг25 лип.
Надмірна деталізація Замовником технічних вимог до предмета закупівлі позбавляє учасника можливості пропонувати продукцію іншого виробника24 лип.
Плани щодо підтримки розвитку сфери публічних закупівель від Світового Банку