Зміни у процесі подачі скарг до АМКУ
23 січня о 20:00 в Prozorro зміниться процес подачі скарги до АМКУ в формі електронного документа.
Постачальникам потрібно буде вносити через майданчики додаткові дані:
- заперечення (підстави подання скарги);
- обґрунтування підстав;
- докази.
Новий процес є першою частиною електронізації процесу оскарження, який здійснює ДП “Прозорро” у співпраці з АМКУ та за підтримки ЄБРР.
Електронізація та перехід до машиночитаних даних дозволить АМКУ швидше обробляти подані скарги і формувати сталу практику оскарження. Крім того, на основі аналізу скарг АМКУ планує повідомляти Міністерство економіки про виявлені проблеми у регулюванні публічних закупівель та пропонувати їхнє вирішення.
Водночас загальний процес подачі скарги, оплати, прийняття до розгляду та винесення рішення АМКУ при цьому не змінився. Дані мають бути заповнені так, щоб АМКУ міг чітко встановити підстави подання скарги та вимоги користувача.
Джерело: prozorro.gov.ua
Останні новини
03 лип.
Чому замовник відхилив учасника через відсутність аналогічного договору в повному обсязі замість надання 24 год на усунення невідповідностей02 лип.
Затверджено додатковий перелік товарів із вимогою локалізації у публічних закупівлях02 лип.
Відбулась зустріч з представниками Аудиторської Ради Ukraine Facility02 лип.
⏰ 2 липня о 14:00 почнеться зустріч щодо закупівельних договорів02 лип.
Замовником не зазначено коду товару, визначеного згідно з ЄЗС, що найбільше відповідає назві кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі