Замовник в ТД вказав місце надання послуг як територію міської територіальної громади та не визначив, де саме повинні бути надані послуги

0
70

Витяг із рішення Вінницького окружного адміністративного суду у справі № 120/19059/23 від 25 листопада 2024 р

У висновку йдеться про те, що за результатами моніторингу органом фінансового контролю установлено, що у пункті 4.3 частини 4 розділу "Загальні положення" та в пункті 5.2 розділу 5 "Надання послуг" Додатку № 1 (проект договору) тендерної документації замовника зазначено місце надання послуг: на території Вінницької міської територіальної громади, тобто не зазначено місце, де саме повинні бути надані послуги, чим не дотримано підпункту 6 частини 2 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі"

Судом встановлено, що згідно з пунктом 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.

Положеннями частини першої статті 22 Закону № 922-VIII передбачено, що тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель.

Відтак однією із вимог до тендерної документації є зазначення у такій місця, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги та їх обсяги.

Зі змісту тендерної документації Департаменту комунального господарства та благоустрою Вінницької міської ради, затвердженої рішенням уповноваженої особи від 28 червня 2023 року, слідує, що місцем, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги є територія Вінницької міської територіальної громади.

Варто звернути увагу на те, що приписи Закону № 922-VIII не містять вимог щодо необхідності зазначення в тендерній документації чіткої адреси надання послуг, а вказує лише на необхідності зазначення місця їх надання.

Відтак доводи Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області про те, що позивачем у тендерній документації не визначено місця, де повинні бути надані послуги, є безпідставними.

Вказане свідчить про те, що Департаментом комунального господарства та благоустрою Вінницької міської ради дотримано вимоги пункту 6 частини 2 статті 22 Закону № 922-VIII в частині зазначення місця, де повинні бути надані послуги, що свідчить про протиправність оскаржуваного висновку в цій частині.

Останні новини

Публічна офертаПолітика конфіденційностіДля авторівКонтакти

© 2025 TNDR. Освітня платформа у сфері публічних (державних) закупівель. ТНДР.

Visa & Mastercard