Замовник при закупівлі робіт відхилив учасника, який невірно розрахував норми тривалості робочого часу
Витяг із рішення Органу оскарження від 01.07.2024 №11372: пропозиція Скаржника була відхилена з наступної підстави: " … Під час перевірки тендерної пропозиції учасника ТОВ ПФ (далі - Учасник) уповноваженою особою було виявлено, що тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації, а саме: … Відповідно до вимог чинного законодавства визначення договірної ціни проводиться згідно ДСТУ, ДБН, кошторисних норм України у будівництві та інших нормативних актів чинних на момент подання тендерної пропозиції. П. 5.3 Настанови з визначення вартості будівництва, з урахуванням Змін № 1, № 2, № 3, № 4, передбачає визначення прямих витрат при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни), а саме що Заробітна плата в складі прямих витрат розраховується учасником процедури закупівлі (підрядником) на підставі нормативних трудовитрат на певний обсяг робіт і вартості людино-години середнього нормативного розряду цих робіт для ланки робітників будівельників і монтажників та середнього нормативного розряду ланки робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні будівельних машин і механізмів. При визначенні норми тривалості робочого часу під час воєнного стану слід враховувати ч. 6 ст. 6 Закону України від 15.03.2022 р. №2136-ІХ "Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану" (набрав чинності 24.03.2022 р.), в якій йдеться про незастосування окремих норм КЗпП, які як раз впливають на підрахунок вказаної норми. Зокрема, під час дії воєнного стану не застосовується норма ст. 73 КЗпП про святкові і неробочі дні.
Норма тривалості робочого часу наразі становить 172,33 люд.год. Учасник ТОВ ПФ у складі свого кошторисного розрахунку договірної ціни, надає пояснювальну записку, у якій зазначає, що до розрахунку приймав показник Норма тривалості робочого часу- 170.25 люд.год. для для будівельних, монтажних та ремонтних робіт, і для пусконалагоджувального персоналу-170,25 люд.год. Це впливає на ціну кошторису і є невідповідностю, яка тягне за собою те, що кошторисна документаціє не відповідає вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації і не може бути усунена учасником процедури закупівлі
У ході розгляду зазначеного питання встановлено, що Документація не містить вимог щодо надання у складі Пропозиції пояснювальної записки. Крім того, Документація не містить вимог щодо розрахунку середньомісячної заробітної плати. Враховуючи наведене, Пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена з наведеної Замовником підстави.
Детально із рішенням Органу оскарження можна ознайомитися у закупівлі UA-2024-05-17-008075-a.
Останні новини
15 жовт.
Інформація про заходи контролю, що були здійснені ДКСУ15 жовт.
Про затвердження Порядку ведення Реєстру проектів (програм) міжнародної технічної допомоги15 жовт.
Про нову Методику визначення автоматичних індикаторів ризиків під час моніторингу публічних закупівель15 жовт.
Учасник в складі ТП не включив кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами: підстава для відхилення?14 жовт.
Про перерозподіл деяких видатків державного бюджету, передбачених Міністерству охорони здоров’я на 2024 рік, і внесення зміни до переліку лікарських засобів, медичних виробів та допоміжних засобів до них, що закуповуються за кошти державного бюджету для виконання програм та здійснення централізованих заходів з охорони здоров’я