Визначення коду ДК предмета закупівлі за Єдиним закупівельним словником за другою цифрою замість четвертої
Обставини справи: Відповідачем, під час здійснення моніторингу встановлено, що згідно із інформацією яка міститься в електронній системі закупівель Prozorro, предметом закупівлі, унікальний номер якої UA-2023-10-30-012002-a, є: "Послуги з поточного ремонту споруди цивільного захисту (найпростішого укриття) в Комунальному позашкільному навчальному закладі "Центр дитячої та юнацької творчості" Дніпровської міської ради за адресом: м.Дніпро, вул.Космонавтів, 8, 1600000 UAH, 45000000-7, ДК021, 1, послуга", тобто.
Позиція суду: Відповідно до пункту 3 Розділу І Порядку № 708 Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника, який затверджено наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 р. № 1749.
Поточний ремонт відноситься до послуг.
На порушення норми пункту 24 Особливостей та відповідно вимог пункту 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року №1082 (далі - Порядок №1082), під час унесення інформації щодо предмета закупівлі послуг в оголошення. Замовником не вказано коду послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі.
Тобто при оприлюдненні оголошення про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель зазначається така інформація:
- узагальнена назва закупівлі;
- код предмета закупівлі відповідно до Єдиного закупівельного словника за показником четвертої цифри підтягується в оголошення автоматично;
- конкретна назва предмета закупівлі;
- ДК код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі.
Отже, щоб правильно визначити предмет закупівлі і так само правильно оприлюднити всю необхідну інформацію, необхідно керуватися Законом №922-VIII, Порядком №708 та Порядком №1082".
Враховуючи вищезазначене, у висновку від 27.12.2023 року виявлені Східним офісом Держаудитслужби порушення не спростовані доводами, оскільки позивач не надав обґрунтування причини визначення коду предмету закупівель за другою цифрою, в той час, коли предметом закупівлі є послуги, які визначаються за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника, що свідчить про помилковість висновку КНПЗ "Центр дитячої та юнацької творчості" ДМР про відсутність порушення.
Більш детально у рішенні Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 31 червня 2024 у справі № 160/1285/24 або за посиланням.
Останні новини
10 груд.
Про виділення коштів з резервного фонду державного бюджету для здійснення заходів, пов’язаних із зміцненням обороноздатності держави10 груд.
Деякі питання розподілу освітньої субвенції на 2025 рік10 груд.
Змінено порядк казначейського обслуговування місцевих бюджетів10 груд.
Затверджено примірну тендерну документацію10 груд.
⏰ О 13:00 почнеться зустріч щодо закриття бюджетного періоду та роботи з Казначейством