Відсутність в складі тендерної пропозиції зведеного кошторису: 24 год чи відхилення
Витяг з рішення Вінницького окружного адміністративного суду у справі від 26 березня 2025 р. № 120/16893/24:
За результатами проведеного моніторингу процедури закупівлі №UA-2024-09-26-012532-a відповідачем складений Висновок, у констатуючій частині якого вказано, що відповідно до пункту 4 додатку 10 до Тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції надає: «Інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, підготовлені у відповідності з вимогами п. 6 розділу З тендерної документації та Додатку 4 до тендерної документації, зокрема: документацію у складі: договірна ціна; зведений кошторисний розрахунок; орієнтовний графік виконання робіт (з урахуванням видів робіт, які необхідно виконати відповідно до вимог Додатку 4 Тендерної документації».
Крім того, пунктом 4 додатку 10 до Тендерної документації встановлено наступне: «Ціна тендерної пропозиції повинна бути розрахована відповідно до Кошторисних норм України у будівництві. Розрахунок ціни тендерної пропозиції у вигляді кошторисної документації, яка складається з договірної ціни та інших документів передбачених державними нормами подається у вигляді інформаційної моделі складеної у програмному комплексі АВК-5 та у форматі PDF чи JPEG з усіма відповідними розрахунками, передбаченими кошторисними нормами».
Учасником ТОВ у складі тендерної пропозиції надано договірну ціну та розрахунки до неї, які не містять зведеного кошторисного розрахунку.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ встановлено порушення пункту 43 Особливостей.
Суд зазначає, що у висновку про результати моніторингу закупівлі взагалі не йде мова про неефективне, незаконне, нецільове використання бюджетних коштів, що не узгоджується із вимогою Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області про припинення зобов`язань за договором, у тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору за результатами публічної закупівлі договору.
З урахуванням наведеного суд дійшов переконання про задоволення позовних вимог шляхом ухвалення рішення про визнання протиправним та скасування висновку Управління Південного офісу Держаудитслужби.
Більше корисної інформації по темі у статті Алгоритм закупівлі робіт
Останні новини
13 черв.
Переможцем не оприлюднено в ЕСЗ повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості»12 черв.
Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2023 р. № 1409 “Питання оплати праці державних службовців на основі класифікації посад у 2025 році”12 черв.
Затверджено план підготовки до опалювального сезону 2025/26 року12 черв.
АМКУ опубліковали зведений перелік природних монополій за травень 2025 року.12 черв.
Доповнено один із додатків Постанови №710