Третє оскарження закупівлі не принесло учаснику бажаних результатів: закупівлю відмінено правомірно

1
74

Рішення Органу Оскарження № 20851-р/пк-пз від 30.12.2024, оголошення UA-2024-09-12-001459-a  

Позиція Скаржника: 12.12.2024 протоколом № 400 Замовник повторно опублікував рішення щодо відміни процедури закупівлі, зазначивши причину відміни: «відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг». 

Скаржник вважає, що Замовник, всупереч принципам публічних закупівель, суб'єктивно надаючи перевагу певним торговим маркам, а не об'єктивним характеристикам товару, вчиняє дії задля унеможливлення укладання договору, що спричиняє для Скаржника необхідність вже втрете оскаржувати дії Замовника у даній закупівлі. 

Доречі, зручно шукати актуальні висновки ДАСУ та рішення Органу оскарження щодо будь-якої ситуації на Clarity App

Позиція замовника: Враховуючи нагальну потребу у закупівлі продукції для чищення (Миючі засоби) – код 398300009 згідно ДК 021:2015 Замовником із неухильним дотриманням Закону, принципів закупівель та іншим вимогам діючого законодавства було розроблено нову Тендерну документацію із урахуванням помилок, допущених у тендерній документації в Закупівлі. 

Повторно проведено відкриті торги, оголошення про проведення яких розміщене через авторизований електронний майданчик в електронній системі закупівель за № UA2024-10-22-010090-a. 

При цьому, Замовник зазначає, що Скаржник не приймав участь у повторних торгах, пропозиції до вказаної закупівлі не подавав.  

У визначений законодавством строк АТ «СУМИОБЛЕНЕРГО» з переможцем відкритих торгів було укладено Договір поставки №1211/1 від 12.11.2024. 

Враховуючи те, що закупівля продукції для чищення (Миючі засоби) – код 39830000-9 згідно ДК 021:2015, передбачена Річним планом закупівель АТ «СУМИОБЛЕНЕРГО» була здійснена та укладено Договір поставки №1211/1 від 12.11.2024 у Замовника відпала потреба в Закупівлі. 

Рішення Комісії: Враховуючи наведене, зокрема надані Замовником документи, Скаржник не довів неправомірність відміни Процедури закупівлі з наведеної вище підстави, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині. 

Більше практики Антимонопольного комітету щодо даної тематики відображено у матеріалі «Як контролюючі органи та суди розцінюють відміну закупівлі в різних ситуаціях». 

Останні новини

Публічна офертаПолітика конфіденційностіДля авторівКонтакти

© 2025 TNDR. Освітня платформа у сфері публічних (державних) закупівель. ТНДР.

Visa & Mastercard