Прямий договір укладений з порушенням вимог Господарського Кодексу України
ДАСУ, після того як отримали право здійснювати моніторинг закупівель, без використання електронної системі закупівель, доволі активно досліджують «прямі» договори замовника. Один із прикладів такого моніторингу пропонуємо розглянути:
Закупівля UA-2023-11-10-014009-a
Витяг із висновку: відповідно до пункту 17 Особливостей договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону, та цих особливостей. Частиною першою статті 41 Закону визначено, що договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Частиною 1 статті 323 Господарського кодексу України передбачено, що договори підряду (субпідряду) на капітальне будівництво укладаються і виконуються на загальних умовах укладання та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених Кабінетом Міністрів України, відповідно до закону. Пунктом 83 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 (далі - Постанова № 668), передбачено, що фінансування робіт (будівництва об'єкта) проводиться за планом, який складається замовником, узгоджується з інвестором (головним розпорядником бюджетних коштів) та підрядником і є невід'ємною частиною договору підряду. План фінансування будівництва складається на підставі титулу будови (об'єкта), проекту організації будівництва з урахуванням календарних графіків виконання робіт і порядку проведення розрахунків за виконані роботи. Однак, за результатами моніторингу установлено, що в укладеному між Замовником та ПП «Є» договорі, відсутній план фінансування будівництва, який має бути його невід’ємною частиною.
Закупівля робіт є певно найскладнішою, адже містить багато особливостей, які замовнику слід врахувати як під час підготовки тендерної документації, так і під час розробки проєкту договору підряду. В нагоді замовнику, який планує таку закупівлю буде стаття Договір будівельного підряду в публічних закупівлях
Останні новини
18 лип.
Спрощення доступу до проєктної документації у сфері будівництва та посилено прозорість її експертизи18 лип.
Звіт ДКСУ щодо неналежного виконання бюджетного законодавства за січень-червень 2025 року18 лип.
Затверджено зміни до Класифікації доходів бюджету18 лип.
Замовник надав пояснення відсутності обґрунтування укладеного договору у відповідності до п.13 Особливостей, проте це не вплинуло на результати моніторингу17 лип.
Лист Мінекономіки про затвердження додаткового переліку товарів, до яких застосовується локалізація