Формальна помилка при зазначенні учасником кількості наданих послуг
Пропонуємо звернути увагу на рішення Дніпропетровського окружного адміністративного суду по справі № 160/18734/24 від 02 жовтня 2024 року (для більш детального аналізу рекомендуємо скористатись посиланням).
Обставини справи: моніторингом встановлено, що в документах тендерної пропозиції учасника ТОВ «УКРАВТОБУД» у наданій тендерній пропозиції (лист від 25.04.2024 № 07, файл «Тендерна пропозиція.pdf»), у листі-погодженні з технічною специфікацією (технічним завданням) до предмета закупівлі (лист від 25.04.2024 № 25, стор.22 у файлі «Довідки - документи.pdf») зазначено надання послуги «Перевезення сміття (крихти) до 15 км після фрезерування» у кількості 207,7 тони, при цьому у локальному кошторисі на будівельні роботи №02-01-01, доданому у складі договірної ціни (файл «Договірна ціна.pdf») розрахунок здійснено за шифром норми С311-15-М варіант 2 для «Перевезення сміття (крихти) до 15 км після фрезерування» у кількості 207,72 тони.
При цьому, позивач визнає, що у тендерній пропозиції від 29.04.2024 №07 та у листі погодженні з технічною специфікацією (технічним завданням) до предмета закупівлі від 25.04.2024 № 25 надання послуги «Перевезення сміття (крихти) до 15 км після фрезерування» у кількості 207,7 тони, а не у кількості 207,72 тони, що передбачено пунктом 5 додатку № 3 до тендерної документації, ТОВ «УКРАВТОБУД» допустило формальну (несуттєву) помилку.
Відповідно до п. 2 «Переліку формальних помилок» затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 710, формальною вважається помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп`ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа).
Отже, формальна помилка ТОВ «УКРАВТОБУД» не є підставою для розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей тендерної пропозиції умовам тендерної документації, оскільки останній у складі своєї тендерної пропозиції надав інформацію та документи, які відповідали умовам тендерної документації.
Позиція суду: Так подавши у складі своєї тендерної пропозиції лист гарантію вих. № 21 від 25.04.2024, гарантійний лист вих. № 22 від 25.04.2024, лист гарантію вих. № 23 від 25.04.2024, довідку вих. № 24 від 25.04.2024, проект договору, локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-01 та дефектний акт в яких вказано «Перевезення сміття (крихти) до 15 км після фрезерування» у кількості 207,72 тони, що передбачено пунктом 5 Додатку № 3 до тендерної документації, ТОВ «УКРАВТОБУД» підтвердило спроможність якісно надати послуги, а отже виконало вимоги тендерної документації в повному обсязі.
Таким чином, суд доходить висновку, що тендерна пропозиція ТОВ «УКРАВТОБУД» відповідала вимогам тендерної документації, у зв`язку з чим у позивача були відсутні підстави для розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей тендерної пропозиції ТОВ «УКРАВТОБУД».
Також пропонуємо звернути увагу на ряд судових рішень щодо тематики виявлення формальних помилок в тендерних пропозиція учасників, шляхом ознайомлення із матеріалом на платформі.
Останні новини
24 берез.
🕒 Графік зустрічей на поточний тиждень, 24 — 28 березня 2025 року24 берез.
Супутні послуги, що не відповідають предмету закупівлі: аналіз ситуації на підставі рішення АМКУ21 берез.
Про затвердження Порядку та умов надання у 2025 році освітньої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам (за спеціальним фондом державного бюджету) в частині створення сучасного освітнього простору21 берез.
ДАСУ шляхом моніторингу виявлено, що учасником пропонується товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран20 берез.
Оновлено перелік територій, на яких ведуться бойові дії, та тимчасово окупованих