Держаудитслужба має право здійснювати перевірки закупівель військових частин
Обставини справи: Позивач, Військова частина НОМЕР_1 , звернувся до Полтавського окружного адміністративного суду із позовною заявою, в якій просив визнати незаконним та скасувати наказ начальника Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області № 62-з від 16.10.2023 "Про початок моніторингу процедур закупівель".
В обґрунтування позовних вимог послався на те, що відповідно до ч. 4 ст. 5 закону України "Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні" моніторинг закупівлі здійснюється за місцезнаходженням органу державного фінансового контролю, місцезнаходженням Військової частина НОМЕР_1 є: АДРЕСА_1 . Отже, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області не мало права на проведення моніторингу процедури закупівлі.
Позиція суду: Відповідно до пункту 1 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби № 23 від 02.06.2016 (далі Положення № 23), Західний офіс Держаудитслужби підпорядковується Держаудитслужбі та є її міжрегіональним територіальним органом.
У складі Офісу утворюються як структурні підрозділи управління у Волинській, Закарпатській, Івано-Франківській, Рівненській, Тернопільській, Чернівецькій, Хмельницькій областях.
Управління здійснюють свої повноваження на території адміністративно-територіальної одиниці за їх місцезнаходженням відповідно.
Згідно доручення заступника голови Держаудитслужби України № 003100-18/11797-2023 від 13.10.2023 р., доручено Управлінню Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області провести до 01.12.2023 р. моніторинг процедури закупівлі, зокрема - UA-2023-08-15-007707-а (а.с. 30-31).
Таким чином, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області відповідно до частини другої статті 8 Закону № 922, пп. 2, 12 пункту 4, пп. 13 п. 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Держаудитслужби від 22.02.2022 № 117, правомірно розпочало та здійснило моніторинг процедури закупівлі в частині дотримання позивачем законодавства у сфері публічних закупівель ID:UA-2023-08-15-007707-a «Нове будівництво навісу арочного типу № 118/3 для військової частини НОМЕР_1 », 5108100 UAH, 45213351-8, ДК021, 1, роботи «Нове будівництво навісу арочного типу №118/4 для військової частини НОМЕР_1 », 5108100 UAH, 45213351-8, ДК021, 1, роботи «Нове будівництво навісу арочного типу №118/5 для військової частини НОМЕР_1 , НОМЕР_2 UАН, 45213351-8, ДК021, 1, роботи».
На підставі наведених вище обставин колегія суддів погоджується з висновками суду першої інстанції про те, що підстави для визнання незаконним та скасування наказу від 16.10.2023 № 62-з «Про початок моніторингу закупівель» відсутні.
Більш детально у постанови Другого апеляційного адміністративного суду від 03 червня 2024 у справі № 440/17422/23 або за посиланням.
Останні новини
09 лип.
Замовник обрав не вірну підставу для відхилення переможця, який змінив вид договірної ціни08 лип.
Про внесення до деяких постанов Кабінету Міністрів України змін щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Європейського Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility08 лип.
7 липня спостерігались проблеми із відображенням деякої інформації на порталі Prozorro08 лип.
Щодо розподілу коштів субвенції на створення сучасних освітніх просторів08 лип.
У довідці про кінцевого бенефіціарного власника, що надана учасником у складі пропозиції, відсутня дата народження такого бенефіціарного