Чому не варто виходити за межі Ліцензійних умов, якщо такі наявні для предмета закупівлі?

0
205

Витяг із рішення Органу оскарження № 11474-р/пк-пз від 02.07.2024: Скаржник зазначає, що відповідно до Документації вимагається: "…Довідка про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та будуть залучені до виконання робіт, що є предметом закупівлі. Загальна кількість працівників, включених до довідки, повинна бути не менше 4-х осіб (без врахування адміністративного персоналу: бухгалтерів, економістів, юристів тощо)…". 

Скаржник зазначає, що основним документом, який регулює сферу протипожежних послуг є Постанова № 852. Беручи до уваги предмет закупівлі в даному випадку щодо наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід як Замовник, так і учасники зобов’язані керуватися пунктами 14-15 підрозділу "Кадрові вимоги" розділу "Вимоги щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень" Ліцензійних умов. При цьому, абзацом четвертим пункту 15 Ліцензійних умов кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб.

Замовник зазначає, що за змістом вказаних Ліцензійних вимог регулюється відносини між органом ліцензування та ліцензіатом з питань отриманням останнім ліцензії що підлягає ліцензуванню (згідно переліку послуг і робіт протипожежного призначення, що підлягають ліцензуванню, затверджених постановою КМУ від 23 листопада 2016 №852). Отже, вичерпний перелік документів та вимог до ліцензіата встановлених пунктами 14-16 Ліцензійних умов безпосередньо стосується питання отримання таким ліцензіатом відповідної ліцензії.

Доречі, зручно шукати актуальні висновки ДАСУ та рішення Органу оскарження щодо будь-якої ситуації на Clarity App

Проте, таке право не доводить можливість надання послуг (виконання робіт) на належному рівні якісно та своєчасно, а також інших супутніх робіт/послуг, що входить до предмета закупівлі. Ліцензійними умовами не встановлюються обмеження щодо додаткових документів для учасників публічних закупівель, що встановлюються Замовниками за змістом тендерної документації.

В ході розгляду скарги АМКУ встановлено, що вимога Документації в частині загальної кількості працівників, включених до довідки, повинна бути саме не менше 4-х осіб (без врахування адміністративного персоналу: бухгалтерів, економістів, юристів тощо), не узгоджується з вимогами чинного законодавства в цій частині. Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.

Детально із рішенням Органу оскарження можна ознайомитися у закупівлі UA-2024-06-10-006706-a

Останні новини

Публічна офертаПолітика конфіденційностіДля авторівКонтакти

© 2025 TNDR. Освітня платформа у сфері публічних (державних) закупівель. ТНДР.

Visa & Mastercard