[онлайн 29 — 31 жовтня] Підвищення кваліфікації уповноважених осіб: практикум
Проведення закупівель у відповідності до Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабміна №1178 від 12.10.2022 року (далі – Особливості) для уповноваженої особи це справа, яка потребує спеціальних знань та неабияких навичок. І спеціальні знання уповноваженої особи, як говорить практика мають бути «актуальними», тобто враховувати всі законодавчі вимоги та зміни, які відбуваються в галузі публічних закупівель. А навички, мають враховувати технічні можливості, наявну практику ДАСУ, АМКУ тощо.
Тому, на даному онлайн-практикумі ви навчитесь аналізувати норми законодавства, з урахуванням змін, застосовувати їх на практиці, зрозумієте на що необхідно звертати увагу під час планування відкритих торгів, формування тендерної документації, встановлення кваліфікаційних вимог до учасників та враховувати помилки, які допускають замовники під час укладання та внесення змін до договору про закупівлю.
Коли та де буде навчання
Навчання буде онлайн в Zoom протягом 3 днів у визначений час. Початок 29 жовтня. Кожен день ви отримуватимите завдання для закріплення нових знань
Передплачуйте платформу TNDR. та отримуйте доступ до всіх онлайн-навчань БЕЗКОШТОВНО і багато іншого - деталі. Вартість навчання окремо- 600 грн
Зустрічатимемось 29-31 жовтня у визначений час. Кожний день навчання на ваш email направлятиметься посилання на ZOOM. Після навчання на платформі буде його запис
Для кого це навчання
Навчання буде корисним для уповноважених осіб, які мають досвід роботи або тільки починають працювати з публічними закупівлями, керівникам замовників, юристам тощо
Про що ви дізнаєтесь
Особливості проведення закупівель за кошти Ukraine Facilit
Нюанси розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічній специфікації та порядок дій замовника у разі подання скарги до Органу оскарження та розгляд проблемних моментів;
Алгоритм та особливості визначення переможця, розгляду документів та виконання інших вимог тендерної документації. А також що необхідно врахувати під час укладання договору про закупівлю та внесення до нього змін
План навчання
Підвищення кваліфікаціх складається із трьох етапів та проходитиме три дні. Кожен день: самостійна робота у вигляді домашнього завдання, вивчення теоретичного матеріалу та розбір завдань в режимі онлайн усією групою. Намагайтесь виконати домашні завдання до зустрічей, але якщо не встигнете зробити - не хвилюйтесь, на уроках ми будемо робити розбір. Домашні завдання будуть додані до навчання у відповідності до дат, зазначенних нижче.
День 1. Закупівлі за кошти Ukraine Facilit
- Контроль та ідентифікація коштів Ukraine Facility
- Ключові вимоги Рамкової угоди
- Особливості здійснення закупівель за кошти Ukraine Facility
- Ризики недотримання вимог Рамкової угоди
День 2. Розгляд тендерних пропозицій
- Аналіз помилок замовників під час розгляду тендерних пропозицій, в т.ч. на відповідність технічній специфікації;
- Розбір типових та нетипових ситуацій під час проведення закупівлі, в тому числі у разі подання учасником до Органу оскарження скарги та правильність обрахунку строків.
День 3. Визначення переможця закупівлі, укладання договору про закупівлю та внесення змін до нього
- Вивчення вимог тендерної документації до переможця та обговорення помилок замовників.
- Укладання договору про закупівлі: зміни на етапі його укладання, які можливі, а які кваліфікуються як порушення.
- Зміни до договору про закупівлю: дослідження підстав, порядку оприлюднення інформації та документів.
Хто буде проводити зустріч

Марія Бречко /адвокат, експерт з публічних закупівель/
Адвокат, практик закупівель. З 2002 року працювала в Рівнеоблененрго, досвід у галузі електроенергетиці більше 20 років. Здійснювала правовий супровід закупівель згідно з вимогами національного законодавства. Незалежний експерт з публічних закупівель, з командою TNDR.

Олена Качка /практик, експерт з публічних закупівель/
Досвід у сфері закупівель із 2016 року. Ексаудитор Державної аудиторської служби України. Довгий час здійснювала супровід закупівель зі сторони замовників. Автор статей та курсів з публічних закупівель. Незалежний експерт з публічних закупівель, з командою TNDR.
Кожен учасник отримає
Якісний матеріал під час онлайн навчання та відповіді на свої запитання. Запис онлайн навчання, корисні посилання та презентації лекторів
Іменний сертифікат про проходження навчання
Передплатники додатково отримують безкоштовні телефонні консультації, доступ до статей, прикладів документів, книги, відеоуроків
Запис на навчання
Щоб отримати посилання для входу у вебінарну в день навчання необхідно записатись на навчання у формі нижче. До зустрічі на навчанні!
Для передплатників TNDR. участь у онлайн-навчаннях безкоштовна, просто заповніть форму та натиність на кнопку нижче, і в день навчання ми надішлемо вам посилання для входу у вебінарну кімнату на електронну пошту:
пов'язані статті
15 серп.
Як діяти замовнику, якщо після «допорогової» закупівлі виникла додаткова потреба понад вартісні межі14 серп.
Вартість робіт згідно проектної документацією перевищує 1,5 млн.грн., але замовник отримав комерційні пропозиції, вартість яких є меншими, ніж пороги: який вид закупівлі обрати?13 серп.
Практикум відхилення переможця процедури закупівлі: аналіз підстав та проблемні моменти11 серп.
Учасник не надав на вимогу замовника ліцензію: виправлення чи відхилення08 серп.
Ключові аспекти здійснення закупівлі додаткової потреби