[онлайн 29-31 січня] Підвищення кваліфікації уповноважених осіб: практикум
Проведення відкритих торгів у відповідності до Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабміна №1178 від 12.10.2022 року (далі – Особливості) для уповноваженої особи це справа, яка потребує спеціальних знань та неабияких навичок. І спеціальні знання уповноваженої особи, як говорить практика мають бути «актуальними», тобто враховувати всі законодавчі вимоги та зміни, які відбуваються в галузі публічних закупівель. А навички, мають враховувати технічні можливості, наявну практику ДАСУ, АМКУ тощо.
Тому, на даному онлайн-практикумі ви навчитесь аналізувати норми законодавства, з урахуванням змін, застосовувати їх на практиці, зрозумієте на що необхідно звертати увагу під час планування відкритих торгів, формування тендерної документації, встановлення кваліфікаційних вимог до учасників та враховувати помилки, які допускають замовники під час укладання та внесення змін до договору про закупівлю.
Коли та де буде навчання
Навчання буде онлайн в Zoom протягом 3 днів у визначений час. Початок 29 січня. Кожен день ви отримуватимите завдання для закріплення нових знань
Передплачуйте платформу TNDR. та отримуйте доступ до всіх онлайн-навчань БЕЗКОШТОВНО і багато іншого - деталі. Вартість навчання окремо- 600 грн
Зустрічатимемось 29-31 січня у визначений час. Кожний день навчання на ваш email направлятиметься посилання на ZOOM. Після навчання на платформі буде його запис
Для кого це навчання
Навчання буде корисним для уповноважених осіб, які мають досвід роботи або тільки починають працювати з публічними закупівлями, керівникам замовників, юристам тощо
Про що ви дізнаєтесь
Особливості складання річного плану закупівель, в тому числі і закупівель, які відбуваються на період 2024 року
На що звертати увагу при внесенні інформації в оголошені відкритих торгів та помилки уповноважених осіб під час формування, внесення змін та оприлюднення змін до тендерної документації
Помилки уповноважених осіб під час кваліфікації учасників: розглянемо практику ДАСУ та АМКУ та як правильно визначати переможця відкритих торгів та укласти договір про закупівлю
План навчання
Підвищення кваліфікаціх складається із трьох етапів та проходитиме три дні. Кожен день: самостійна робота у вигляді домашнього завдання, вивчення теоретичного матеріалу та розбір завдань в режимі онлайн усією групою. Намагайтесь виконати домашні завдання до зустрічей, але якщо не встигнете зробити - не хвилюйтесь, на уроках ми будемо робити розбір. Домашні завдання будуть додані до навчання у відповідності до дат, зазначенних нижче.
День 1. Підготовка до проведення відкритих торгів.
- Формуємо річний план закупівель та враховуємо особливості формування на 2024 рік.
- Помилки уповноважених осіб при внесенні інформації в оголошення про проведення відкритих торгів.
- Формування тендерної документації: враховуємо найбільш поширеніші помилки уповноважених осіб.
День 2. Оприлюднення тендерної документації, змін до неї та розгляд тендерних пропозицій учасників.
- Оприлюднення тендерної документації та змін до неї: що, як та коли потрібно оприлюднювати?
- Відповіді на звернення та вимоги учасників: як відповідаємо, в які строки, та що оформляємо.
- Помилки під час кваліфікація учасників, враховуємо практику ДАСУ та АМКУ.
- Відхилення тендерної пропозиції.
День 3. Визначення переможця, укладання договору про закупівлю та внесення зміни до нього.
- Визначення переможця: що оформляємо, в які строки, та як перевіряємо?
- Враховуємо особливості та вимоги щодо укладення договору про закупівлю
- Внесення змін до договору про закупівлю: аналіз найпоширеніших помилок
Хто буде проводити навчання
Олена Качка /практик, експерт з публічних закупівель/
Досвід у сфері закупівель із 2016 року. Ексаудитор Державної аудиторської служби України. Довгий час здійснювала супровід закупівель зі сторони замовників. Автор статей та курсів з публічних закупівель. Незалежний експерт з публічних закупівель, з командою TNDR.
Марія Бречко /адвокат, експерт з публічних закупівель/
Адвокат, практик закупівель. З 2002 року працювала в Рівнеоблененрго, досвід у галузі електроенергетиці більше 20 років. Здійснювала правовий супровід закупівель згідно з вимогами національного законодавства. Незалежний експерт з публічних закупівель, з командою TNDR.
Кожен учасник отримає
Якісний матеріал під час онлайн навчання та відповіді на свої запитання. Запис онлайн навчання, корисні посилання та презентації лекторів
Іменний сертифікат про проходження навчання
Передплатники додатково отримують безкоштовні телефонні консультації, доступ до статей, прикладів документів, книги, відеоуроків
Запис на навчання
Щоб отримати посилання для входу у вебінарну в день навчання необхідно записатись на навчання у формі нижче. До зустрічі на навчанні!
Для передплатників TNDR. участь у онлайн-навчаннях безкоштовна, просто заповніть форму та натиність на кнопку нижче, і в день навчання ми надішлемо вам посилання для входу у вебінарну кімнату на електронну пошту:
пов'язані статті
21 листоп.
Чи впливає джерело фінансування замовника на визначення виду закупівлі19 листоп.
Замовник не зазначив в оголошенні інформацію про забезпечення тендерної пропозиції, порушення чи ні та яка відповідальність18 листоп.
12 тестів щодо підготовки тендерної документації15 листоп.
Чи можна не встановлювати вимогу по локалізації, якщо товар, який потрібний замовнику повністю іноземного виробництва15 листоп.
Тендерна / цінова пропозиція, як окремий документ: варто чи не варто вимагати