[онлайн 30 червня] «Допорогові» закупівлі: практичні рішення для типових і нетипових ситуацій
«Допорогові» закупівлі – найпоширеніший вид закупівель, який замовники використовують для задоволення власних потреб. На перший погляд, проведення таких закупівель здається швидким, простим і не вимагає значних зусиль, адже цей вид закупівель вважається найменш складним. Проте на практиці навіть під час «допорогових» закупівель виникає чимало ситуацій, у яких замовник не може самостійно знайти рішення. Ці ситуації можуть бути спричинені різними факторами: внесення інформації до електронної системи закупівель (ЕСЗ), неоднозначним тлумаченням нормативних актів, неналежною організацією закупівельного процесу тощо.
Наприклад, нерідко трапляється, що уповноважена чи відповідальна особа отримує договір, за яким товар уже отримано, але цю закупівлю не включено до річного плану. У таких випадках закономірно виникає питання: «Що робити?». Варто зазначити, що вихід із подібних ситуацій завжди існує, хоча він не завжди є очевидним чи відповідає очікуванням замовника.
Це онлайн-навчання спрямоване на розгляд і аналіз поняття «допорогова закупівля», її алгоритму проведення та пошук рішень для типових і нетипових ситуацій, що можуть виникати на практиці.
Коли та де буде зустріч
Зустріч проходитиме online в Zoom 30 червня. Починаємо о 13:00
Передплачуйте платформу TNDR. та отримуйте доступ до всіх онлайн-навчань БЕЗКОШТОВНО і багато іншого - деталі. Вартість участі у зустрічі окремо - 300 грн
Зустрінемося 30 червня о 13:00. Посилання для підлючення до вебінару нижче. Після зустрічі на платформі буде її запис
Для кого ця зустріч
Зустріч буде корисною для уповноважених осіб, які наразі проводять або плануються проводити закупівлі, шляхом використання електронної системи закупівель, а також керівникам замовників, юристам тощо.
Про що ви дізнаєтесь
Алгоритм проведення «допорогової» закупівлі та документ, на підставі якого вона може здійснюватися
Особливості внесення інформації до ЕСЗ по «допорогових» закупівлях, та яка це інформація;
Відповіді та рекомендації по ситуаціях, які можуть виникати під час проведення «допорогової» закупівлі
План зустрічі
- Що таке «допорогова» закупівля.
- Алгоритм проведення «допорогової» закупівлі.
- Чи потрібно вказувати інформацію про номенклатурні позиції під час здійснення «допорогової» закупівлі.
- Помилки замовника або невнесення інформації до річного плану закупівель: аналіз найпоширеніших ситуацій та способи їх вирішення.
- Нововведення в електронній системі закупівель (ЕСЗ), з якими стикається замовник під час проведення «допорогової» закупівлі.
- Документ, на підставі якого здійснюється «допорогова» закупівля: його форма, вид і вимоги, яких необхідно дотримуватися.
- Укладення одного «прямого» договору за різними кодами ДК: чи можливо це, які правила слід враховувати та рекомендації щодо його оформлення.
- Збільшення вартості (ціни) та/або обсягу, визначеного «прямим» договором: алгоритм дій і відображення в ЕСЗ.
- Чи можливо здійснити «допорогову» закупівлю, якщо замовник уже провів закупівлю за цим предметом на суму 99 тис. грн, але договір виконано не в повному обсязі.
- Зміна предмета закупівлі або окремих позицій товарів/робіт/послуг, передбачених у «прямому» договорі: випадки, коли це можливо, та практичні кроки для реалізації.
- Дії замовника, якщо «прямий» договір укладено, але закупівлю не включено до річного плану закупівель.
- Звіт про договір про закупівлю, укладений без використання ЕСЗ: коли оприлюднювати, у які строки та особливості, які варто врахувати замовнику.
- Звіт про виконання «прямого» договору: чи потрібно оприлюднювати в ЕСЗ і що робити замовнику, якщо звіт уже оприлюднено, але необхідно внести зміни.
В кінці розбиратимемо питання закупівельників по темі
Хто буде проводити зустріч

Марія Бречко /адвокат, експерт з публічних закупівель/
Адвокат, практик закупівель. З 2002 року працювала в Рівнеоблененрго, досвід у галузі електроенергетиці більше 20 років. Здійснювала правовий супровід закупівель згідно з вимогами національного законодавства. Незалежний експерт з публічних закупівель, з командою TNDR.
Учасники отримують
Якісний матеріал під час онлайн зустрічі та відповіді на свої запитання. Після зустрічі на платформі буде її запис та корисні посилання
Іменний сертифікат про проходження навчання
Передплатники додатково отримують безкоштовні телефонні та письмові консультації, доступ до статей, прикладів документів, книги, відеоуроків
Запис на зустріч
Щоб отримати посилання для входу у вебінарну необхідно записатись на зустріч у формі нижче. До зустрічі!
Для передплатників TNDR. участь у онлайн-зустрічах безкоштовна, почнаємо о 13:00, просто переходьте за посиланням нижче:
пов'язані статті
01 лип.
«Допорогові» закупівлі: практичні рішення для типових і нетипових ситуацій30 черв.
Зміна ціни в договорі про закупівлю у зв’язку з зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування — пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування, а також у зв’язку із зміною системи оподаткування пропорційно до зміни податкового навантаження внаслідок зміни системи оподаткування згідно підпункту 6 пункту 19 Особливостей27 черв.
Укладення прямого договору про закупівлю у випадку необхідності захисту прав інтелектуальної власності згідно пункту 13 Особливостей25 черв.
Чи потрібно оприлюднювати обґрунтування згідно Постанови № 710 при укладенні прямих договір згідно пункту 13 Особливостями24 черв.
Що варто розуміти під «допороговими» закупівлями