Закупівля продуктів харчування: що є дискримінаційними умовами ТД згідно з практикою АМКУ
Для значної частини замовників «левову частку» їхніх закупівель складають продукти харчування. При цьому, закупівля продуктів харчування має особливе значення через можливість закупівлі неякісних продуктів, які в подальшому можуть негативно вплинути на здоров’я осіб, для яких здійснюється закупівля. Тому щоб запобігти таким ситуаціям замовникам слід правильно формувати тендерну документацію.
Водночас формуючи тендерну документацію замовникам потрібно враховувати законодавчі норми, зокрема вимоги частини 4 статті 5 та частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» щодо встановлення в тендерній документації вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також норми, які регулюють правовідносини в сфері постачання продуктів харчування.
В свою чергу, які умови варто вважати дискримінаційними при формування тендерної документації при закупівлі продуктів харчування розглянемо далі на практиці Постійно діючої адміністративної колегії антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія).
пов'язані статті
01 груд.
На закупівлю природного газу вийшли учасники: що робити?30 листоп.
Що слід врахувати при застосуванні локалізації при закупівлі послуг та робіт?29 листоп.
Чи можна відмінити закупівлю під час оскарження?29 листоп.
Зведений перелік рішень, які приймаються уповноваженою особою за Законом з урахуванням Особливостей28 листоп.
Суперечності у застосуванні заборон та підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника