Взаємодія з внутрішнім замовником в частині «допорогових» закупівель
Напевне найскладніше, у будь-які структурі підприємства, установи чи організації це процес налагодження взаємодії між структурними підрозділами. І з досвіду спілкування із уповноваженими / відповідальними особами такий процес взаємодії, якщо він не оформлений документально, то практично відбувається таким чином, що всі дії проводить уповноважена / відповідальна особа.
Водночас, не завжди замовник розуміє, що успішна «допорогова» закупівля, а це мається на увазі закупівля, яка відбувається з необхідними технічними характеристиками предмету закупівлі, правильним визначення очікуваної вартості закупівлі, дотриманням принципів проведення публічних закупівель, вчасна закупівля того чи іншого товару, роботи та послуги. Дотримання зазначених умов задля проведення «допорогових» закупівель немає бути лише обов’язком уповноваженої / відповідальної особи, до цього процесу можна залучити й інших працівників, наприклад внутрішнього замовника, якому такий товар, робота чи послуга є необхідні.
Тому, у даному матеріалі спробуємо розібратися із етапами проведення «допорогових» та з’ясувати яким чином замовник може врегулювати питання взаємодії уповноваженої / відповідальної особи із внутрішнім замовником, та як це врегулювати «нормативно».
Етапи проведення «допорогових» закупівель
Чому розпочинаємо із етапів проведення «допорогових» закупівель? Тому, що для того щоб зрозуміти як та коли має взаємодіяти уповноважена / відповідальна особа із внутрішнім замовником потрібно зрозуміти із яких етапів така закупівля складається.
пов'язані статті
29 листоп.
Зведений перелік рішень, які приймаються уповноваженою особою за Законом з урахуванням Особливостей16 листоп.
Приклад документів для закупівлі електричної енергії на 2024 рік10 листоп.
Моніторинг прямих договорів: повноваження ДАСУ та практика08 листоп.
Чи може «допороговий» договір не містити ціну та/або обсяг закупівлі27 жовт.
Новий професійний стандарт фахівець з публічних закупівель, що це таке як і на що впливає