Що варто розуміти під терміном «адміністратор електронної системи закупівель»
Звертаючись до пункту 2-1 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), адміністратор електронної системи закупівель – юридична особа, визначена Уповноваженим органом відповідальною за забезпечення функціонування та наповнення веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель. Для більш детального розуміння що слід вважати електронною системою закупівель, пропонуємо ознайомитись із матеріалом «Що таке електронна система закупівель та авторизовані електронні майданчики».
Звертаємо увагу, що наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 07 квітня 2020 року № 648 «Про веб-портал Уповноваженого органу з питань закупівель» визначено інформаційно-телекомунікаційну систему «PROZORRO» (за адресою в мережі Інтернет: www.prozorro.gov.ua) веб-порталом Уповноваженого органу з питань закупівель (далі – веб-портал). Цим же наказом визначено відповідальним за забезпечення функціонування та наповнення веб-порталу ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ПРОЗОРРО».
Окрім основних функцій щодо забезпечення функціонування та наповнення веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель, у відповідності до статті 11 Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2016 р. № 166 (далі – Порядок) адміністратор здійснює тестування електронних майданчиків з метою їх авторизації та проводить тестування авторизованих електронних майданчиків з метою перевірки їх функціональних характеристик і можливостей.
Також статтею 13 Порядку визначено, що умови використання замовниками електронної системи закупівель для здійснення закупівель (крім закупівель з використанням електронного каталогу) відповідно до пункту 11 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, встановлюються адміністратором.
Окрім цього згідно положень пункту 16 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, адміністратор електронної системи закупівель забезпечує захищеність інформації в зазначеній системі відповідно до частини четвертої статті 12 Закону і пункту 9-1 Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2016 р. № 166 (Офіційний вісник України, 2016 р., № 22, ст. 855; 2019 р., № 66, ст. 2258).
пов'язані статті
07 берез.
Загальний алгоритм здійснення публічних закупівель06 берез.
Новації в електронній системі закупівель03 берез.
Рішення замовника, які призводять до спрацювання ризик-індикаторів28 лют.
Звернення до адміністратора електронної системи закупівель, адміністраторів електронного каталогу та авторизованих електронних майданчиків коли та чому це важливо26 лют.
Визначення потреби замовника: які дії слід вчинити