Практика АМКУ та ДАСУ при кваліфікації учасників у закупівлях вугілля
Згідно з пунктом 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей.
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій є одним з найбільш важливих етапів закупівлі. Водночас розгляд та оцінка тендерних пропозицій при різних предметах закупівель має свої особливості, зокрема при закупівлі такого доволі специфічного предмета закупівлі як вугілля.
Тому сьогодні розглянемо практику Постійно діючої адміністративної колегії антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія) та Державної аудиторської служби України (далі-ДАСУ) щодо кваліфікації учасників при закупівлях вугілля.
Практика АМКУ
пов'язані статті
01 груд.
На закупівлю природного газу вийшли учасники: що робити?30 листоп.
Що слід врахувати при застосуванні локалізації при закупівлі послуг та робіт?29 листоп.
Чи можна відмінити закупівлю під час оскарження?29 листоп.
Зведений перелік рішень, які приймаються уповноваженою особою за Законом з урахуванням Особливостей28 листоп.
Суперечності у застосуванні заборон та підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника