Статті

Повний супровід закупівлі через електронний каталог

0

Послуга
325

Законодавці все більшу кількість предметів закупівлі зобов’язують замовників закуповувати через електронний каталог. З одного боку це має полегшити роботи закупівельників, проте недосконала технічна реалізація та законодавство не надає такої можливості, а в деяких випадках навіть ускладнює її. Але ж проти законодавства не піти, тож здійснення таких закупівель не уникнути. Хоча деяких випадках запит пропозицій постачальників - єдина можливість швидко задовольнити потребу свого підприємства / установи / організації. Тож пропонуємо послугу повного супроводу у проведенні закупівлі через електронний каталог – запиту пропозицій постачальників.

Ключове про супровід

Супроводжуватимуть вашу закупівлю досвідчені фахівці, які зможуть забезпечити ефективні рішення для будь-якої ситуації та результативність в проведенні конкретної закупівлі.

повний супровід це комплексна послуга, що включає всі необхідні дії та документи для проведення закупівлі

вартість повного супроводу закупівлі закупівлі через електронний каталог складає 2000 гривень

послуга надається без затримок, а ще в подарунок ви отримаєте 1 місяць повного доступу до платформи TNDR.

Деталі про послугу

Повний супровід закупівлі через електронний передбачає мінімальну участь уповноваженої особи в процесі. Ми забезпечимо ефективне проведення закупівлі на всіх етапах, в послугу включено:

  • визначення очікуваної вартості закупівлі шляхом підготовки запиту потенційним постачальника товару та подальший розрахунок;
  • узгодження технічних характеристик предмета закупівлі;
  • підготовку протоколу про затвердження та оприлюднення змін до річного плану, характеристик товару та проєкту договору;
  • перевірку проєкту договору про закупівлю на відповідність вимогам закупівельного законодавства;
  • оприлюднення змін до річного плану та запиту пропозицій постачальників в електронній системі закупівель (за бажанням замовника);
  • відхилення пропозиції переможця відбору (у разі потреби);
  • відміна запиту пропозицій постачальників (у разі потреби);
  • перевірка договору перед його підписанням;
  • підготовка звіту про договір про закупівлю, без використання електронної системи закупівель в електронні системі закупівель;
  • оприлюднення договору та звіту про договір про закупівлю, без використання електронної системи закупівель в електронні системі закупівель (за бажанням замовника).

Як ми працюємо

Щоб почати процес надання послуги вам потрібно заповнити форму нижче з інформацією про вас та ваше замовлення. Далі:

  1. ми зв'яжемось з вами для уточнення деталей;
  2. за вашою закупівлею буде призначено відповідального фахівця, що буде нею займатись;
  3. будуть підготовлені усі необхідні документи, які враховуватимуть специфіку вашого підприємства, нюанси щодо предмета закупівлі та актуальне законодавства;
  4. на кожному етапі проведення закупівлі відповідальний фахівець буде виконувати відповідні дії вам потрібно буде лише оприлюднювати інформацію (за вашим бажанням, фахівець візьме на себе і оприлюднення інформації);
  5. після виконання усіх необхідних заходів ви отримаєте звіт щодо проведеної роботи.

В будь-який момент ви зможете зв'язатись з нами та отримати відповіді щодо вашого замовлення.

Як замовити супровід

Якщо ви зацікавлені в супроводі та бажаєте обсудити деталі, просто заповніть форму нижче і незабаром ви отримаєте дзвінок. З будь-яких питань телефонуйте нам за номерами (067) 106-59-00, (099) 106-59-00, (073) 106-59-00.

пов'язані статті