[онлайн 14 березня] Обґрунтування згідно Постанови № 710
Ознайомитись із самою вимогою пункту 4-1 Постанови № 710 не завжди достатньо. Варто також розуміти окремі моменти тематики формування та оприлюднення обґрунтування на виконання вимог Постанови № 710, а також заздалегідь вивчити алгоритм дій замовника як для звичних, та і для менш типових можливих ситуацій. Наприклад чи виникає необхідність повторного формування коли замовник укладатиме прямий договір про закупівлю у відповідності до підпункту 6 пункту 13 Особливостей. Або що доцільно зробити закупівельнику у разі внесення змін до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі після оприлюднення обґрунтування на виконання вимог пункту 4-1 Постанови № 710. Ці та інші не менш важливі питання розглянемо на вебінарі.
Коли та де буде зустріч
Зустріч проходитиме online в Zoom 14 березня. В день зустрічі зранку ви отримаєте лист із запрошенням на навчання, в листі буде вказано час початку та доступи для підключення
Передплачуйте платформу TNDR. та отримуйте доступ до всіх онлайн-навчань БЕЗКОШТОВНО і багато іншого - деталі. Вартість навчання окремо- 250 грн
Зустрінемося 14 березня у визначений час. В день зустрічі на ваш email буде направлено посилання на ZOOM. Після зустрічі на платформі буде її запис
Для кого ця зустріч
Навчання буде корисним для уповноважених осіб, які наразі проводять або плануються проводити закупівлі, шляхом використання електронної системи закупівель, а також керівникам замовників, юристам тощо.
Про що ви дізнаєтесь
Для кого виконання вимог Постанови № 710 є прямим обов’язком
Що повинне містити обґрунтування та у яких випадках його необхідно оприлюднювати
Розглянемо відповіді на більш специфічні питання, базуючись на практиці аудиторів та позиції суду
План зустрічі
- Огляд вимог Постанови № 710
- Що слід розуміти під терміном «обґрунтування»?
- Хто повинен дотримуватись вимог Постанови № 710?
- В яких випадках потрібно оприлюднювати обґрунтування?
- Строки оприлюднення обґрунтування?
- Дії замовника у разі відсутності власного веб-сайту
- Що робити замовнику, коли власний веб-сайт наявний, проте обґрунтування було оприлюднено?
- Хто відповідальний за оприлюднення обґрунтування?
- Формування обґрунтування щодо Постанови № 710
- Як замовнику полегшити процес формування обґрунтування?
- Розбір окремих питань щодо виконання вимог Постанови № 710
- Розгляд практики ДАСУ та суду
В кінці навчання розбиратимемо ситуації та питання закупівельників по темі
Хто буде проводити зустріч

Ольга Вайс /практик публічних закупівель/
Досвід у закупівлях з боку замовника, а саме, медичного закладу, з 2016 року. Практик, проводила закупівлі всіх видів та різного роду складності, закуповувала лікарські засоби, медичні вироби, комунальны послуги тощо. Незалежний спеціаліст з публічних закупівель, з командою TNDR.
Учасники отримують
Якісний матеріал під час онлайн зустрічі та відповіді на свої запитання. Після зустрічі на платформі буде її запис та корисні посилання
Іменний сертифікат про проходження навчання
Передплатники додатково отримують безкоштовні телефонні та письмові консультації, доступ до статей, прикладів документів, книги, відеоуроків
Запис на зустріч
Щоб отримати посилання для входу у вебінарну в день навчання необхідно записатись на навчання у формі нижче. До зустрічі на навчанні!
Для передплатників TNDR. участь у онлайн-навчаннях безкоштовна, просто заповніть форму та натиність на кнопку нижче, і в день навчання ми надішлемо вам посилання для входу у вебінарну кімнату на електронну пошту. Якщо ви купили тільки це навчання, теж необхідно заповнити форму:
пов'язані статті
04 берез.
Чи є порушенням закупівля послуг та робіт з одним кодом ДК27 лют.
Що врахувати при здійсненні закупівель робіт20 лют.
Що таке назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі12 лют.
Як сформувати обґрунтування технічних та якісних характеристик, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі06 лют.
Еквівалент у публічних закупівлях: коли зазначати, як обгрунтувати та як здійнити розгляд тендерної пропозиції