Допущено помилку під час погодження завдань, проєктів, робіт з інформатизації Національної програми інформатизації: дії замовника
Починаючи з 01.10.2024 року повідомлення про укладений договір про закупівлю товарів, робіт і послуг між замовником та виконавцем завдання, проєкту, робіт з інформатизації Національної програми інформатизації (у випадки коли вартість договору про закупівлю складає менше ніж 500 тис грн) замовники зобов’язані надавати засобами Єдиної інформаційної системи обліку Національної програми інформатизації (далі – Єдина система), про що зазначено у листі Міністерства цифрової трансформації України (далі – Мінцифри) від 16.09.2024 1/04-2-15284.
Наразі Єдина система не передбачає можливості для замовника власноруч виправити помилку, допущену під час формування та оприлюднення повідомлення про укладений договір про закупівлю товарів, робіт і послуг між замовником та виконавцем завдання, проєкту, робіт з інформатизації Національної програми інформатизації вартістю до 500 тис. гривень.
Тож якщо замовник припустився помилки під час формування такого повідомлення, то виправити її слід за допомогою чотирьох етапів:
Етап 1. Оцінюємо ситуацію та повторно вивчаємо повідомлення на наявність інших помилок.
Це необхідно для того аби впевнитись, що користувач помітив усі допущені помилки та допоможе уникнути повторного звернення щодо іншої допущеної помилки у тому ж повідомленні про укладений договір про закупівлю товарів, робіт і послуг між замовником та виконавцем завдання, проєкту, робіт з інформатизації Національної програми інформатизації.
Етап 2. Фіксуємо помилки та формуємо офіційне звернення до Міністерства цифрової трансформації України.
Етап 3. Направляємо звернення до Мінцифри, шляхом направлення офіційного листа з повідомленням про допущення помилки при поданні повідомлення про укладений договір через Єдину систему.
Нагадуємо, що надіслати офіційного листа до Мінцифри можна:
- за допомогою електронної системи, в тому числі шляхом направлення листа (із накладеним на нього електронним підписом) на електронну адресу Мінцифри: hello@thedigital.gov.ua ;
- шляхом направлення паперового листа на поштову адресу Мінцифри: вул. Ділова, 24, м. Київ, 03150. В такому разі рекомендуємо подбати про наявність документального підтвердження факту отримання листа, наприклад його направлення за допомогою рекомендованого листа.
Етап 4. Повторно подаємо повідомлення про укладений договір про закупівлю товарів, робіт і послуг між замовником та виконавцем завдання, проєкту, робіт з інформатизації Національної програми інформатизації вартістю до 500 тис. гривень, в якому було допущено помилку.
Виконання вищезазначених дій необхідне для того, щоб Мінцифри не враховували два повідомлення як окремі проєкти (укладені договори). Відповідно при отриманні звітів щодо виконання проєктів, завдань, робіт з інформатизації Національної програми інформатизації Мінцифри враховуватиме одне з повідомлень як помилкове. Слід звернути увагу, що помилково оприлюднене повідомлення практично не відрізнятиметься від правильного та не міститиме жодних додаткових поміток, позначок, тощо.
пов'язані статті
08 трав.
Практикум щодо закупівлі медичних виробів та лікарських засобів05 трав.
Чи можна збільшити обсяги закупівлі в договорі про закупівлю, якщо зменшується ціна за одиницю01 трав.
Алгоритм погодження завдань, проектів, робіт з інформатизації Національної програми інформатизації, очікувана вартість яких дорівнює або перевищує 500 тис. гривень29 квіт.
Закупівля послуг з адвокатської діяльності згідно підпункту 9 пункту 13 Особливостей24 квіт.
Алгоритм погодження завдань, проєктів, робіт з інформатизації Національної програми інформатизації вартістю меншою, ніж 500 тис. гривень